کد خبر: ۲۰۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۵

قیمت گلکسی اس 9 پلاس هم رده با آیفون 10 اپل خواهد بود

امروز گزارش جدیدی پیرامون مشخصات احتمالی و قیمت گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) در فضای مجازی منتشر شد. به نظر می‌رسد این پرچمدار جدید قیمتی مشابه با آیفون 10 اپل خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در آستانه رونمایی رسمی شرکت سامسونگ از دو پرچمدار جدید سری اس خود، امروز گزارش جدیدی پیرامون مشخصات و قیمت گلکسی اس 9 پلاس در اینترنت لو رفت تا مشخص شود کره‌ای‌ها قصد دارند در سیاست‌ قیمت‌گذاری خود تغییراتی به وجود آورند. اگر به خاطر داشته باشید، ایوان بلاس اخیرا در پست خود قیمت دو گوشی گلکسی S9 و نسخه پلاس آن را به ترتیب 841 و 997 یورو ذکر کرده بود.

حالا نیز در این گزارش جدید از اسپانیا، قیمت گلکسی اس 9 پلاس و نسخه پایه آن در همین حدود اعلام شده است؛ 849 یورو برای نسخه معمولی و 1000 یورو برای گلکسی +S9.

با توجه به این موضوع که قیمت‌ها در حوزه کشورهای اروپایی یکسان نیستند و معمولا گوشی های هوشمند و سایر گجت‌ها با قیمت متفاوتی در آنها عرضه می‌شوند، این اختلاف قیمت بین گزارش جدید و قدیمی توجیه می‌شود. به عنوان مثال قیمت گلکسی اس 9 پلاس در کشوری مثل ایتالیا که معمولا قیمت‌ها بالاتر هستند، احتمالا از مرز 1000 یورو عبور می‌کند.

قیمت گلکسی اس 9 پلاس به ازای چه امکاناتی است؟

از جمله مشخصات و امکانات خانواده S9 سامسونگ می‌توان به دوربین به‌روز شده و بهتر، چیپست پردازنده سریع‌تر و رنگ‌بندی جدید اشاره کرد. همچنین در نسخه پلاس این خانواده شاهد قرارگیری دوربین دوگانه در پشت محصول هستیم. با این حال تمامی قابلیت‌های جدید در نهایت منجر به بالا رفتن قیمت این دو محصول شده‌اند. در ایالات متحده آمریکا نیز این محصولات با قیمت پایه 850 دلار یا 35 دلار در ماه طی دو سال به فروش خواهند رسید.

اگر به خاطر داشته باشید، تفاوت قیمت گلکسی اس 8 با نسخه پلاس آن در سال گذشته آنچنان زیاد نبود و با پرداخت اندکی هزینه می‌توانستیم گوشی بزرگتر را خریداری کنیم. اما به نظر می‌رسد اختلاف قیمت نسخه معمولی و پلاس گلکسی اس 9 در حدود 150 دلار باشد و یکی از دلایل آن نیز قرار گرفتن دوربین دوگانه در پشت محصول به شمار می‌رود.

به دلیل معرفی پرچمداران گران‌قیمت و لوکس شرکت‌هایی نظیر اپل و سامسونگ، آمار عرضه جهانی تلفن های هوشمند در سه ماه آخر سال 2017 با نزول قابل توجهی روبرو بود، اما این دو شرکت توانستند سود خوبی از پرچمداران جدید کسب کنند. به نظر می‌رسد این روال در سال جاری میلادی نیز کماکان ادامه داشته باشد.