کد خبر: ۲۰۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۸

بازیگر درجه یک هالیوود دیپلم ندارد +عکس

جنیفر لارنس بازیگر درجه یک هالیوود می‌گوید از نوجوانی می‌دانست می‌خواهد چه کار کند و به همین دلیل از ۱۴ سالگی مدرسه را رها کرد تا به رویاهایش جامه عمل بپوشاند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ به نقل از آسوشیتدپرس: جنیفر لارنس بازیگر درجه یک هالیوود می‌گوید از نوجوانی می‌دانست می‌خواهد چه کار کند و به همین دلیل از ۱۴ سالگی مدرسه را رها کرد تا به رویاهایش جامه عمل بپوشاند.



بازیگر ۲۷ ساله در مصاحبه‌ای جدید با برنامه «۶۰ دقیقه» از تصمیماتش در دوران نوجوانی صحبت کرد و گفت مدرسه را ترک کرد تا به هالیوود برسد.

در این مصاحبه که قرار است امروز یکشنبه ۲۵ فوریه روی آنتن برود، لارنس به بیل ویتاکر مصاحبه کننده گفته است از همان زمان می‌دانست دوست دارد بازیگر شود.

لارنس گفت: هیچ وقت خودم را باهوش نمی‌دانستم.

وی پس از ترک مدرسه به حرفه مدلینگ روی آورد و وقتی یک فیلمنامه را به صورت تصادفی خواند، چیزی در وجودش به صدا درآمد و ناگهان دریافت که می‌خواهد چه کار کند.

این بازیگر در این مصاحبه گفته است: مدرسه را در دوره متوسطه ول کردم. به همین دلیل دیپلم ندارم. من خودم درس خواندم.

وی در عین حال که تایید می‌کند آن زمان والدینش با نظرات او موافق نبودند، می‌گوید هرگز در زندگی‌اش به عقب نگاه نکرده است.

جنیفر لارنس می‌گوید مدرسه متوسطه را ول کرد چون نمی‌خواست هیچ عاملی مزاحم رسیدن او به حرفه مورد علاقه‌اش شود.

بازیگر برنده اسکار گفت: می‌خواستم راه خودم را بسازم. فهمیده بودم چه می‌خواهم بکنم و نمی‌خواستم هیچ چیزی مانع راهم شود.

بازیگر فیلم «گنجشک سرخ» در این مصاحبه افزود: حتی دوستان چندین ساله هم برایم بی‌تفاوت شده بودند.

در هر حال لارنس در عمل ثابت کرده که توانایی رسیدن به مقصد را داشته است. او یک جایزه اسکار گرفته و چهار نامزدی را در طی سال‌های فعالیتش به دست آورده است. او سهم قابل توجهی نیز از چهره‌های سرشناس را در میان دوستانش دارد که اما استون، آدل و ایمی شومر از جمله آنها هستند.

اولین نقش بزرگ لارنس با حضور در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» رقم خورد و بعد با بازی در فیلم‌هایی چون «دشت سوزان» و «زمستان استخوان‌سوز» توجه منتقدان را به خود جلب کرد و برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. در زمان نامزدی‌اش برای دریافت این جایزه، وی دومین فرد تاریخ سینما بود که در جوان‌ترین سن موفق به نامزدی برای این جایزه شده‌است.

وی وقتی ۲۲ سال داشت، در فیلم «دفترچه امیدبخش» به کارگردانی دیوید او. راسل ظاهر شد و جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.
*مهر