کد خبر: ۲۰۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۳

انتقال محموله جدیداز پیکر جانباختگان سانحه هوایی

چهارمین محموله از بقایای جانباختگان سانحه هواپیمایی مسیر تهران یاسوج امروز جمعه یازدهم اسفند به پزشکی قانونی تحویل داده شد و تیم تخصصی پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد متشکل از پزشکان قانونی، کارشناسان آزمایشگاه و پروسکتورها کار خود را برای کدگذاری و نمونه‌برداری آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی نیز اخیراً درباره تشخیص هویت جان باختگان این حادثه گفته است: متأسفانه اجساد قربانیان هواپیمای تهران ــ یاسوج سالم نماندند و قطعات باید شناسایی و تجمیع شوند و در پایان کار تطبیق نمونه‌ها انجام شود. فعلاً فقط تعدادی قطعات از اجساد به ما داده‌اند که این قطعات شناسایی شده و هویتشان مشخص است، اما باید قطعات اجساد تجمیع شوند و بعد آنها را تحویل دهیم.

هواپیمای ِای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان، ساعت 8 صبح امروز از فرودگاه مهراباد به مقصد یاسوج تیک‌آف کرد و حدود 50 دقیقه بعد به دلیل شرایط جوی به کوه دنا برخورد کرد. این هواپیما حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بود که متاسفانه تمام مسافران و خدمه این پرواز کشته شدند.

براساس آخرین اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، با توجه به بارش‌های برف که در برخی نقاط مرتفع محل سقوط هواپیمای تهران‌ ــ یاسوج به حدود 3 متر رسیده است، اعزام امدادگران برای انتقال مابقی پیکرها به دو تا سه هفته آینده موکول شده است.