کد خبر: ۲۰۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۲

مصدومیت ۶۹ نفر در تهران

سخنگوی اورژانس کشور به تشریح آمار مصدومین و فوتی حوادث مربوط به مراسم چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت: بیشترین تعداد مصدومین در استان تهران با ۶۹ نفر معادل ۲۱ درصد از کل مصدومین و پس از آن در استان‌های آذربایجان شرقی با ۳۸ نفر و معادل ۱۲ درصد از کل مصدومین و آذربایجان غربی با ۳۶ نفر و معادل ۱۱ درصد از کل مصدومین است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: درحوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخر سال از اول اسفند تا ۲۲ اسفند تا ساعت ۱۲ ،۳۷۳ مصدوم و فوتی داشتیم که از این تعداد ۹۴ درصد مرد و ۶ درصد زن هستند همچنین این حوادث ۳۴ درصد سوختگی و سه درصد قطع عضو به همراه داشته است.

وی ادامه داد: ۶۶ درصد از این مصدومین نیز بین ۶ تا ۱۸ سال است و ۷۷ درصد از مصدومیان نیز استفاده کننده از مواد محترقه هستند.از طرفی ۵۴ نفر نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی اعزام و۹نفر نیز در محل درمان شدند همچنین۲۷۴نفر نیز به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه ۲۲۷نفر درمان ترخیص شدند،گفت:از ۹۳ نفر بستری شده،۶نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند همچنین دو نفر نیز در استان‌های زنجان و همدان فوت شدند.
*ایسنا