کد خبر: ۲۰۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۸

سامسونگ امسال میلیون ها گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس عرضه می‌کند

سامسونگ برای عرضه ۴۳ میلیون گلکسی اس9 و اس9 پلاس در سال ۲۰۱۸ هدف گذاری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سامسونگ اعتقاد دارد که از گوشی‌های سری اس ۹ بیشتر از گلککسی اس ۸ خواهد فروخت از این رو برنامه‌های خود را برای فروش ۴۳ میلیونی دو پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد.

به گزارش The Bell طبق برنامه‌ای که سامسونگ برای تامین کنندگان خود ارسال کرده، قرار است برای سه ماهه‌ی اول سال ۱۲ میلیون، سه ماهه‌ی دوم ۱۳ میلیون، سه ماهه‌‌ی سوم ۱۰ میلیون و در نهایت ۸ میلیون گوشی هوشمند را در سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۸ عرضه کند. البته ممکن است برخی از برنامه‌ریزی‌ها زودتر از موعد انجام شود.

این تعداد کمی بالاتر از ۴۱ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس است که طبق گزارش‌های این شرکت در سال ۲۰۱۷ عرضه شده است، با این وجود رقم مذکور کمتر از ۴۸ میلیون دستگاه گوشی سری اس ۷ است که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد.

Counterpoint Research پیش‌بینی کرده که خانواده اس ۹ احتمالا بین ۴۰ تا ۴۳ میلیون دستگاه فروش خواهد داشت. گزارش‌ها از فروشگاه‌های خرده فروشی نشان می‌دهد که پیش‌فروش خانواده گلکسی اس ۹ از گوشی‌های سری اس ۸ در سال گذشته بیشتر نیست. همچنین، به گزارش گارتنر بازار فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ افت کرده و این کاهش فروش همچنان ادامه دارد.

سامسونگ برای حفظ مشتریان وفادار پیشنهاد مبلغی (تا ۱۰۰٫۰۰۰ وون) را برای کاربران کره‌ای که گلکسی اس ۸ خود را تعویض کنند داده است. این پیشنهاد برای سرعت بخشیدن به دوره معمول دو ساله تعویض گوشی‌ها است. بعضی از تحلیل‌گران در ایالات متحده اعتقاد دارند که این شرکت قصد دارد برنامه‌ی "یکی بخر، دوتا ببر" را که قبلا در دوره عرضه اس ۷ شاهد بودیم را دوباره اجرا کند.