کد خبر: ۲۰۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۸

نیکول کیدمن در یک سریال تازه

شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او ساخت سریال «آندویینگ» با بازی نیکول کیدمن را در دستور کار قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سریال «آندویینگ» (The Undoing) با اقتباس از رمان «باید می‌دانستی» نوشته جین هنف کورلیتز ساخته خواهد شد. این رمان سال ۲۰۱۴ منتشر و روانه بازار کتاب شد.

نیکول کیدمن در این سریال که فضایی جنایی و روانشناسانه دارد، نقش روان درمانگری را بازی می‌کند که همراه با همسری متعهد و پسرش زندگی می‌کند. او قصد دارد کتابی منتشر کند اما پیش از انتشار کتاب با حادثه‌ای خشونت بار و ناپدید شدن همسرش مواجه می‌شود و مجبور است در کنار پسرش زندگی تازه‌ای بنا کند.

دیوید ای‌.کلی فیلمنامه این اثر تلویزیونی را از کتاب اقتباس خواهد کرد و در مقام سازنده و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی در تولید آن مشارکت دارد.

کیسی بلویز از مدیران ارشد اچ‌بی‌او در این باره گفت:‌ «مشتاقیم که هر چه زودتر با نیکول کیدمن و دیوید کلی آغاز به کار کنیم و این سریال را تولید کنیم. دیوید پیش از این نیز سریالی محبوب با محوریت زنان ساخته بود و مفتخریم که دوباره با او همکاری می‌کنیم.»

کلی نیز با اشاره به علاقه‌اش به کتاب «باید می‌دانستی» گفت: «عاشق این کتابم. تریلری روانشناسانه و شخصیت محور که اشتیاق زیادی برای اقتباس از آن دارم و از آن بیشتر برای همکاری دوباره با نیکول کیدمن هیجان دارم.»

نیکول کیدمن و دیوید کلی پیش از این در سریال موفق و محبوب «کوچک دروغ‌های بزرگ» همکاری موفقی داشتند.