کد خبر: ۲۰۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۹

"شکایت از لیلا حاتمی، یک سناریوی سیاسی است"

پس از حواشی اخیر پیرامون حرف‌های لیلا حاتمی در برلین، سرانجام تعدادی از خانواده‌ی شهدا از او شکایت قضایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ عبدالجبار کاکایی، نویسنده و ترانه‌سرای سرشناس که خود به عنوان رزمنده سابقه‌ی حضور در دفاع مقدس را داشته، و دبیر کنگره‌ی شعر دفاع مقدس بوده است در واکنش به شکایت از لیلا حاتمی، به کانال برنامه‌ی سینمایی "کات" گفت:«من این رفتار را صادقانه نمیبینم. به نظرم پشت این ماجراها سناریوی سیاسی است.

حرف‌های خانم لیلا حاتمی در برلین، ارتباطی با ادعاهای خانواده‌ی شهدا نداشت. ضمن اینکه اساساً خانواده‌ی شهدا نمی‌توانند سخنگوی شهدا باشند. شهدای مدافع حرم، برای آرمان و هدفی بزرگ پا به میدان گذاشتند و با شهادت‌شان به آرامش رسیدند و برای همه‌مان محترم‌اند.این فرهنگ غلطی است که عده‌ای صرفا به دلیل نسبت خانوادگی با یک شهید، به خود اجازه بدهند هر اظهار نظری بکنند.

خود آن شهید اگر امروز بود شاید مخالف این حرف‌ها و تصمیم‌گیری‌ها می بود. به همین دلیل این رفتارها را ستم به شهدا میدانم.از ناحیه‌ی هرکس، به هر شکلی.خانم حاتمی از چهره‌های موجهی هستند که همیشه مورد احترام جامعه و مردم بوده‌اند. بازیگری هنرمند که هیچ‌وقت اهل حاشیه نبوده است.

حتی آن‌هایی که مدعی اصول و ارزش‌ها هستند هم همیشه ایشان را محترم و موجّه دانسته‌اند.من شکایت از خانم حاتمی را محکوم میکنم و این ماجراها را سناریوهای سیاسی میدانم»