کد خبر: ۲۰۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۱

آیا نسل جدیدی از سیستم عامل‌های اپل در راه است؟

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل ژوئن امسال برگزار می شود و اپل قصد دارد نسخه‌های جدید سیستم عامل های مک و آی او اس را در آن ارائه دهد.کنفرانس یادشده امسال از 4 تا 8 ژوئن برگزار خواهد شد و علاقمندان به حضور در آن باید تا 22 مارس بلیط خود را از سایت اپل خریداری کنند.
کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل ژوئن امسال برگزار می شود و اپل قصد دارد نسخه‌های جدید سیستم عامل های مک و آی او اس را در آن ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ کنفرانس یادشده امسال از 4 تا 8 ژوئن برگزار خواهد شد و علاقمندان به حضور در آن باید تا 22 مارس بلیط خود را از سایت اپل خریداری کنند.



سال گذشته برگزاری این کنفرانس با انتشار خبر عرضه هوم پد، آی مک پروی جدید، iOS 11، آی پد پروی 10.5 اینچی، سیستم عامل macOS High Sierra، watchOS 4 و ARKit همراه شد و امسال نسخه های جدید دو سیستم عامل مشهور macOS و iOS در دسترس قرار می گیرند.

برخی منابع مطلع می‌گویند احتمال می رود اپل در این کنفرانس مدل های ارزان قیمت تری از آی پد و مک بوک را هم عرضه کند. در هفته های اخیر شایعاتی در این زمینه در سایت های خبری منعکس شده است.

در iOS 12 تاکید اپل متوجه افزایش کارآمدی و ارتقای عملکرد است و احتمال می رود این شرکت برنامه های موبایلی را هم عرضه کند که با آیفون، آی پد و رایانه های مک به طور همزمان سازگاری داشته باشند.

نسخه ای از iOS 12 که برای آی پد عرضه می شود از قابلیت اجرای همزمان برنامه های مختلف و تسهیل به روزرسانی نرم افزاری برخوردار بوده و گفته می شود صفحه هوم پیج آن نیز به طور کامل تغییر کرده است.