کد خبر: ۲۰۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۳۶

کاهش ارزش بیت‌کوین آن را در تقاطع مرگ قرار داد!

بیت کوین بعد از مدت‌ها جلب توجه و قرار گرفتن در صدر اخبار، این روزها حال و روز خوبی ندارد. ارزش محبوب‌ترین ارز دیجیتالی طی مدت زمانی کوتاه، با شیبی زیاد افزایش پیدا کرد و به مرز 20 هزار دلار رسید، اما امروز با شیبی مجددا بسیار زیاد در حال پسرفت کردن بوده و روز به روز ارزش خود را از دست می‌دهد.
بیت کوین بعد از مدت‌ها جلب توجه و قرار گرفتن در صدر اخبار، این روزها حال و روز خوبی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ ارزش محبوب‌ترین ارز دیجیتالی طی مدت زمانی کوتاه، با شیبی زیاد افزایش پیدا کرد و به مرز 20 هزار دلار رسید، اما امروز با شیبی مجددا بسیار زیاد در حال پسرفت کردن بوده و روز به روز ارزش خود را از دست می‌دهد.



در لغتنامه تخصصی، وضعیتی که بیت کوین اکنون با آن مواجه شده است را "Death Cross” یا «تقاطع مرگ» می‌نامند.

کاهش ارزش بیت کوین همچنان ادامه دارد، به طوری که از نظر تکنیکی، اکنون در شرایطی تحت عنوان نقاطع مرگ (Death Cross) قرار گرفته است. اما این به چه معنی است؟ آیا کاهش ارزش بیت کوین ادامه پیدا می‌کند و یا به زودی متوقف خواهد شد؟

بیت کوین بعد از مدت‌ها جلب توجه و قرار گرفتن در صدر اخبار، این روزها حال و روز خوبی ندارد. ارزش محبوب‌ترین ارز دیجیتالی طی مدت زمانی کوتاه، با شیبی زیاد افزایش پیدا کرد و به مرز 20 هزار دلار رسید، اما امروز با شیبی مجددا بسیار زیاد در حال پسرفت کردن بوده و روز به روز ارزش خود را از دست می‌دهد. در لغتنامه تخصصی، وضعیتی که بیت کوین اکنون با آن مواجه شده است را "Death Cross” یا «تقاطع مرگ» می‌نامند.

ادامه کاهش ارزش بیت کوین

بر اساس اصطلاحات تخصصی به کار رفته توسط تحلیلگران، تقاطع مرگ زمانی حاصل می‌شود که میانگین متحرک کوتاه مدت یک شئ دارای ارزش، پایین‌تر از سطح بلند مدت آن بیفتد. رخ دادن تقاطع مرگ نشان می‌دهد حرکت رو به پایین (روال سقوط و از دست دادن ارزش خود) بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.



پیش از این که هم‌اکنون اقدام به فروش تمامی بیت کوین‌های خود کنید، فراموش نکنید این چنین تحلیل‌های تخصصی به عنوان مکمل (دیگر فاکتورها) در نظر گرفته می‌شوند. بسیاری از بازرگان‌ها و سرمایه‌گذارها، بدون در نظر گرفتن این تحلیل‌ها و آمارهای تکنیکی تصمیم‌گیری می‌کنند، در حالی که افراد باهوش، به آن‌ها به چشم تکه‌هایی از یک پازل سرمایه‌گذاری بزرگتر نگاه می‌کنند.

سیگنال نزولی بیت کوین با چیزی که شرکت مالی چند ملیتی Goldman Sachs حدود یک هفته قبل پیش‌بینی کرده بود همخوانی دارد. به نظر شما آینده بیت کوین و یا دیگر انواع ارزهای دیجیتالی و رمزنگاری شده چه خواهد بود؟