کد خبر: ۲۰۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۴

تخلفات برنامه «حالا خورشید» بررسی می‌شود

عضو هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما: در خصوص برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» که از شبکه ۳ سیما در حال پخش است شکایت متعددی هم از سوی نمایندگان در خصوص اجرا و محتوی این برنامه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما در خصوص ورود هیات نظارت بر سازمان صدا و سیما در برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور اظهار داشت: در خصوص برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» که از شبکه ۳ سیما در حال پخش است شکایت متعددی هم از سوی نمایندگان در خصوص اجرا و محتوی این برنامه صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به دعوت از یک مدیر نجومی بگیر توسط رضا رشید پور در برنامه حالا خورشید و معرفی آن بعنوان فرد کارآفرین گفت: اخیرا هم در برنامه حالا خورشید از فردی بنام فرشید گلزاده که سابقه این فرد برای همگان روشن است و فردی نجومی بگیر بوده دعوت شده تا بعنوان یک کارآفرین برای مردم معرفی شود.

عضو هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما بر همین اساس اضافه کرد: این موضوع را در هیات نظارت بر سازمان صدا و سیما تحت بررسی قرار داده ایم و هیات نظارت به این موضوع ورود کرده است ؛ در آینده گزارشات بررسی این هیات را از طریق رسانه ها به مردم اعلام می کنیم.