کد خبر: ۲۰۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۸۰۸

جنگ و جدال سحر قریشی و بهنوش بختیاری علنی شد!

ماجرای اظهار نظر سحر قریشی درباره حضور بانوان در استادیوم های ورزشی باعث جنجال تازه ای در شبکه های اجتماعی شد. این اظهارنظر سحر قریشی با واکنش تند مهناز افشار همراه بود و درپی آن هنرمندان دیگری به اظهارنظر درباره این موضوع پرداختند.
ماجرای اظهار نظر سحر قریشی درباره حضور بانوان در استادیوم های ورزشی باعث جنجال تازه ای در شبکه های اجتماعی شد. این اظهارنظر سحر قریشی با واکنش تند مهناز افشار همراه بود و درپی آن هنرمندان دیگری به اظهارنظر درباره این موضوع پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ چند روز پیش مهناز افشار در پستی علیه قریشی نوشته بود:نمیشه خیلی راحت حق نیمی از جامعه رو انکار کرد چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می گیره "منقلب"میشه!. مولاوردی هم در حمایت از مهناز افشارنوشت:ممنونم مهناز جان. برخی اینقدر حقیرند که در کنار مردان منقلب می شوند. متحیرم در عرصه بازیگری چگونه دوام آورده اند. بهتر بود در همان اندرونی به کلفتی و سرویس دادن مشغول شوند.



واکنش بهنوش بختیاری به اظهارنظر جنجالی سحر قریشی
بهنوش بختیاری با انتشار پستی که مربوط کامنت مُلّاوردی برای مهناز افشار علیه سحر قریشی بود نوشت:برای صدمین بار بهم ثابت شد هرظلمی که در حقت میشود... هرتهمتی که بهت زده میشود... هرجا حقی ازت پایمال میشود... هروقت جواب مردونگیت با نامردی تمام داده میشه.... هرجا جواب رفاقت خالصت با نارفیقی بی رحمانه داده میشه... و تو شخصیتت طوری نیست که بتونی مثل اون ادم بشی و پاسخش رو بدی... فقط و فقط به کائنات بسپار. یاعلی...

ماجرای قهر بهنوش بختیاری و سحر قریشی چه بود
بهنوش بختیاری بازیگر طناز و دوست داشتنی کشورمان سال گذشته از صحبت هایی که سحر قریشی در یک برنامه انجام داده بود دلگیر شده بود و همین مساله باعث ایجاد کدورت بین این دو بازیگر خوب سینما و تلویزیون شد .اما خوشبختانه سحر قریشی از بهنوش بختیاری عذرخواهی کرد و توضیح داد که مخاطب حرفهایش او نبوده است و سوء تفاهم ایجاد شده بین این دو بازیگر برطرف شد و آشتی کنان اینستاگرامی به راه انداختند.

بهنوش بختیاری با انتشار پستی خبر آشتی کنانشان را به صورت رسمی اعلام کرد و نوشت:همزمان با کریسمس ماهم دوستی رو از سر گرفتیم....چندی پیش..بین من وسحرعزیزم..یه کدورتی پیش اومد....البته من خیلی دیر از کسی دلگیر میشم....به هرحال... خوشحالم که سحردر همون رسانه ای که صحبتهایی کرده بود و باعث رنجش من شده بود...گفتن که منظورش با من نبوده..البته انتظارم بود زودتر اینکارو می کرد...حالا بیخیال.....و اینکه برای من واقعاجای تعجب داشت...که چطور شد.....چراکه ما دوستای خیلی خوبی بودیم و هستیم.....به هرحال سحرعزیز حکم خواهر کوچکتر من رو داره و من قلبا و ته دلی دوستش دارم...و میدونم قلب درستی داره....و همینجا من هم به نوبه خودم ازش عذرخواهی می کنم..اگر ناخواسته باعث ناراحتیش شدم...دوستی های قلبی هرگز ازبین رفتنی نیستن..برای سحرعزیز و طرفدارای گلش آرزوی سلامتی و آرامش و عشق دارم....خودت میدونی صبر من از زمان هم بیشتره...