کد خبر: ۲۰۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۶

افزایش میزان تخلفات به نسبت سال گذشته

رئیس پلیس راهور در رابطه با دلایل مهم‌ترین تصادفات اخیر جاده‌ای توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار تقی مهری در خصوص وضعیت حال حاضر جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر و در شرایطی که در آستانه عید نوروز قرار داریم ترافیک در مسیر تهران به سمت کرج و کرج – قزوین نیمه سنگین و در برخی از نقاط دارای بار ترافیکی سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در محدوده کرج – چالوس و تهران – قم به ویژه در محدوده عوارضی سنگین است و این وضعیت از ساعت ۶ صبح به همین صورت بوده است.

رئیس پلیس راهور در خصوص وضعیت محور رشت به قزوین اظهارکرد: ترافیک در محور رشت به قزوین پر حجم است و در برخی از مقاطع، ترافیک نیمه سنگین است.

سردار مهری با تاکید بر اینکه در سراسر کشور گره ترافیکی مشاهده نمی‌شود تصریح کرد: خوشبختانه در جاده‌های کشور گره ترافیکی دیده نمی‌شود و از این بابت با مشکل مواجه نیستیم.

وی با اشاره به اصلی‌ترین دلایل تصادفات خاطرنشان کرد: از روز گذشته تاکنون، علت ۸۰ درصد تصادفات رانندگی خستگی، خواب آلودگی، عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیر مجاز بوده و میزان این حوادث به نسبت بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهور از توقف تردد خودرو‌های رانندگان متخلف خبرداد و اذعان کرد: رانندگانی که اقدام به تخلفات حادثه ساز می‌کنند باید بدانند که جلو تردد خودرو آن‌ها از سوی نیرو‌های پلیس راهور گرفته می‌شود.