کد خبر: ۲۰۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۴

چاقی «رامبد جوان» سوژه «مهران مدیری» شد

مهران مدیری، در اولین ویژه برنامه نوروزی «دورهمی» به گفتگو با رامبد جوان خالق برنامه«خندوانه» شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ ویژه برنامه سال تحویل شبکه نسیم با برنامه «دورهمی» ساعتی قبل از سال تحویل با میزبانی از رامبد جوان، مجری و کارگردان برنامه«خندوانه» به روی آنتن رفت.

مدیری به عنوان سوال اول درباره انرژی بالای جوان سوال کرد، و جوان گفت: واقعا انتخاب می‌کنم سر حال باشم، تصمیم می‌گیرم. هر روز با دنیا، زندگی، خانواده و مشکلات پرانرژی رفتار کنید، اگر آدم حداقل یک روز را پرانرژی رفتار نکنیم، قطعا از دنیا جا می‌مانیم.

مدیری از جوان درباره اضافه وزن و چاقی او پرسید، و جوان پاسخ داد: در رشت برای تصویربرداری فیلم «قانون مورفی» مشغول کار بودیم و به خاطر غذاهای خوب رشت، چهار کیلو اضافه کردم.

مدیری درباره نزدیک شدن سن رامبد جوان به پنجاه سالگی سوال کرد و جوان گفت: الان من ۴۷ ساله ام است، و نمیدانم حس و حال پنجاه سالگی چگونه است.

مدیری درباره 50 سالگی خودش، اظهار کرد: قبل از پنجاه سالگی مثل سوپرمن بودم، اما زمانی که کیک پنجاه سالگی که در لوکیشن گذاشته بودند بعد از فوت کیک متوجه شدم کلسترول قند و ... دارم. پنجاه سالگی خیلی لذت بخش است چون احساس میکنی بزرگ شدی و پختگی عجیبی دارد.

رامبد جوان بین انتخاب بازیگری و کارگردانی اظهار داشت: کارگردانی را بیشتر دوست دارم و موفق‌تر هستم.

مدیری درباره تعداد قسمت‌های برنامه‌ «خندوانه» سوال کرد و جوان بیان کرد: «خندوانه» تا امروز ۶۰۶ قسمت از آن ساخته شده و در سری جدید حدود«۱۰۰» قسمت ساخته خواهد شد. درواقع برنامه روتین کار کردن، خیلی سخت است چون هر شب یک پروژه جدید را پیش رو دارید.

جوان درادامه درخصوص شکل‌گیری ایده ساخت «خندوانه» بیان کرد: ایده «خندوانه» را خودم دادم و طرح این شوی تلویزیونی از امریکا آمده است. اتفاقات خاصی مثل نمایش، موسیقی زنده و حضور تعداد زیادی تماشاچی در این گونه برنامه‌ها رخ می‌دهد، البته خیلی دوست داشتم درباره خندیدن برنامه بسازم، به همین دلیل توسط دکتر اردکانیان این موضوع را مطرح کردم و تحقیقات ما شروع شد و بیش از دو هزار مقاله در دنیا درباره «خندیدن» وجود دارد. سعی کردیم از این مقاله‌ها کمک بگیریم، ایجاد حال خوب هدف ما در «خندوانه» است.

وی ادامه داد: ما مکانیزم سیستم و برنامه مدون نداریم. این کپی برداری ها فاقد این فیلتر اصلی است، به همین خاطر بعد از مدتی متوجه می‌شوند که مسیر را اشتباه رفتند.

در بخشی از گفتگو جوان از شلوغی کارهایش گفت: از زمانی که جز تولیدکنندگان و برنامه‌سازان شدم، خیلی کار کردم و فرصت استراحت نداشتم تا سفر و مطالعه کنم.

مدیری درباره تکرار کردن ایده «خندوانه» و برنامه های دیگر از جوان سوال کرد و او گفت: ابتدا می‌خواهم نسبت به حس و حالم نسبت به مهران مدیری بگویم، که مهران یک نابغه در حرفه ماست. کسی را پیدا نمی‌کنیم که روی آنتن باشد و به این میزان موفق و محبوب و تاثیرگذار باشد.

جوان درباره ژانر متفاوت فیلم سینمایی «نگار» عنوان کرد: از آنجایی که ما آدم هستیم، بدیهی است وجه‌های مختلفی داریم. فیلم «نگار» کشف اینکه چرا ادم‌ها دست به خشونت می‌زنند، قصه دختر خانواده ای است که درگیر یکسری از اتفاقات می‌شود. ‌

جوان درباره پول ساز بودن آثارش گفت: من فیلم‌های پرفروش‌ بسیاری داشتم، اما تهیه کننده نبودم، فقط دستمزد گرفتم. بیشتر از برنامه سازی پول درآوردم. مدیری در ادامه این پاسخ کارگردان «خندوانه» از مدیر پرسید یعنی تو پولدار نیستی؟

جوان گفت: من پولدار هستم به اندازه زندگی‌ای که خودم تامین کنم.

مدیری درباره عاشق شدن جوان سوال کرد، اما جوان در پاسخ مدیری، از او پرسید: تو عاشق نشدی؟ مدیری گفت: من بارها گفتم ۱۸ بار عاشق شدم .

جوان در بخشی از گفتگو خود درباره زباله‌های فراوان در شمال کشور صحبت کرد و این موضوع را تاسف بار دانست .

در ادامه برنامه جوان از مدیری سوال کرد آیا خندوانه دیدی؟ مدیری گفت: تقریبا برنامه‌های مختلفی از «خندوانه» را دیدم، اما جوان در پاسخ گفت: شاه حسینی به من گفته آقای مدیری را دیدم، گفتم من شاه حسینی هستم، اما مرا نشناخت و به نظرم آقای مدیری «خندوانه» راندیده است.

در ادامه مدیری شگفتی‌ای برای جوان تدارک دیده بود و صوتی از جناب خان در استودیو«دورهمی» پخش کرد و جناب خان احساس دلتنگی نسبت به رامبد نشان داد.

همچنین رامبد جوان در ادامه گفتگو خود از مدیری برای حضور در «خندوانه» کرد و گفت: من در صفی که تو در آن حضور داری پشت سر شما هستم. سالیان سال است تماشایت می‌کنم و از شما یاد گرفتم. حس رقابت بدیهی است، مطمئن هستم کسانی که جدی کار می‌کنند به رقابت فکر نمی‌کنند، و تو همیشه به کارات توجه می کنی.

در پایان برنامه رامبد جوان عنوان کرد: شبی که در «خندوانه» آمدی لوحی را تقدیمت می کنیم و برای موزه «دورهمی» لوحی اختصاصی طراحی خواهیم کرد.