کد خبر: ۲۰۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۳۱

چطور بازی های گوگل پلی را بدون نصب بازی کنیم؟

آیا می‌دانستید که گوگل در حال کار بر روی قابلیتی به نام Google Play Instant جهت اجرای بازی های گوگل پلی بدون نیاز به نصب آن‌ها است؟ در ادامه آموزش دسترسی به این بازی‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
آیا می‌دانستید که گوگل در حال کار بر روی قابلیتی به نام Google Play Instant جهت اجرای بازی های گوگل پلی بدون نیاز به نصب آن‌ها است؟ در ادامه آموزش دسترسی به این بازی‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ ساخت بازی های موبایلی حالا به تجارت بزرگی تبدیل شده است و حتی بیش از پیش نیز درحال پیشرفت است. با عناوین بزرگی نظیر Fortnite Battle Royale و PlayerUnknown’s Battlegrounds که حالا می‌توانید بر روی گوشی خود آن‌ها را اجرا کنید، دنیای بازی های موبایلی دارای آینده‌ی روشنی است.



مشکل اینجاست که با تعداد بالای بازی های موجود و ظرفیت محدود گوشی‌ها، اغلب سخت می‌توان تشخیص داد کدام بازی ارزش نصب کردن دارد و کدام نخواهد داشت. بنابراین اجرای بازی های گوگل پلی بدون نیازی به نصب آن‌ها می‌تواند راه حل بسیار عالی باشد تا شما را از این مشکلات نامبرده رها کند.

آموزش اجرای بازی های گوگل پلی بدون نصب
Google Play Instant یک افزونه است که به شما اجازه می‌دهد اپلیکیشن های موجود در فروشگاه گوگل را بدون آنکه نیازی به نصبشان باشد، اجرا کنید. این خبر خوبی برای کاربرانی است که گوشی آن‌ها از فضای کم ذخیره سازی رنج می‌برد و می‌خواهند بازی های جدید بازار را نیز بدون حذف بازی های موجود بر روی گوشی خود، تجربه کنند.

این افزونه روز به روز در حال گسترش است و بازی های بیشتری را در بر می‌گیرد. در حال حاضر که این مطلب را می‌نویسیم،‌ 3 بازی در این لیست وجود دارد. شما می‌توانید لیستی از بازی هایی که برای اجرای آن‌ها نیازی به نصبشان نیست را در این صفحه مشاهده کنید. گوگل متعهد شده است که تا هفته‌های آینده عناوین بیشتری در این لیست قرار خواهند گرفت.

برای اجرای بازی های گوگل پلی بدون نصب، اگر آن‌ها جزئی از این پروژه باشند، در کنار دکمه دانلودشان یک دکمه جدید با عنوان "Try Now” نمایان می‌شود که شما با کلیک بر روی آن می‌توانید از طریق سرورهای ابری اقدام به اجرای بازی کنید. پس از اجرا، اگر خواستید می‌توانید تصمیم بگیرید که حالا بازی را بر روی گوشی خود نصب کرده تا به طور کامل بتوانید آن را تجربه کنید. حال اینکه چقدر اجرای بازی روان باشد و بتواند با گوشی شما سازگار باشد، به بازی و توسعه دهنده آن بستگی دارد. با حداکثر اندازه فایل 10 مگابایتی،‌ برخی از بازی های کوچک را می‌توانید به طور کامل در پلی استور اجرا کنید،‌ اما اگر حجم آن‌ها زیاد باشد شما محدود به تجربه چند دقیقه از بازی خواهید بود.

زمان نصب کمتر، زمان بازی بیشتر
این که شما برای تجربه استفاده از یک بازی نیازی به دانلود و نصب آن بر روی دیوایس خود نداشته باشید یک مزیت عالی است و باعث می‌شود کاربران بیشتری به اجرای بازی ها روی آورند. این حرکت به کل صنعت بازیسازی نیز کمک شایانی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.