کد خبر: ۲۰۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۲

اطلاعات جدید درباره گوشی ال جی G7 منتشر شد

پوستر تبلیغاتی گوشی ال جی جی 7 (LG G7) که قرار بود در کنگره جهانی موبایل معرفی شد، به انتشار رسید. این پوستر تصویری از گوشی پرچمدار ال جی با یک رنگ لیمویی خاص را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ گوشی ال جی جی 7 ، پرچمدار آینده‌ی شرکت کره‌ای ال جی است که همگان منتظر رونمایی از آن در کنگره جهانی موبایل بودیم. در حال حاضر گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون این محصول شنیده می‌شود. در آخرین مورد آن‌ها شاهد انتشار پوستر تبلیغاتی گوشی ال جی جی 7 و جی 7 پلاس بودیم که ظاهرا قرار بود پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 در شبکه‌های اجتماعی به انتشار برسد. البته به جز طراحی و شکل ظاهر گوشی، این پوستر اطلاعات دیگری از گوشی به ما نمی‌دهد.

رنگ این پوستر به خودی خود چشم نواز است. یک رنگ لیمویی را می‌توانیم در آن مشاهده کنیم که بسیاری از المان‌های مهم صنعت موبایل در سال 2018 نیز بر روی آن قرار گرفته است.

نمایشگر تمام صفحه همراه با تکه بریده شده بالایی (ناچ) و دوربین دوگانه پشتی مهم‌ترین آن‌ها هستند. اسکنر اثر انگشت درست در زیر دوربین دوگانه عمودی گوشی جای خوش کرده و لوگو شرکت B&O را نیز می‌توانیم در زیر آن‌ها مشاهده کنیم که خبر از حضور سیستم صوتی ساخت این شرکت و یا حداقل عرضه یک جفت هدفون برند B&O همراه با ال جی G7 می‌دهد.