کد خبر: ۲۱۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۰

«عصبانی نیستم» دربه‌در به‌دنبال اکران

فیلم «عصبانی نیستم» همچنان در پی اکران است و این مسئله در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش نیز با قید شرطی مطرح شده. به نظر می‌رسد رضا درمیشیان کارگردان «عصبانی نیستم» با حضور در ترکیب تازه کانون کارگردانان سینمای ایران، با تمرکز بیشتری در تلاش برای اکران کردن فیلم خود باشد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ فیلم «عصبانی نیستم» همچنان در پی اکران است و این مسئله در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش نیز با قید شرطی مطرح شده. به نظر می رسد رضا درمیشیان کارگردان «عصبانی نیستم» با حضور در ترکیب تازه کانون کارگردانان سینمای ایران همانطور که پیشتر پیش بینی می شد، با تمرکز بیشتری در تلاش برای اکران کردن فیلم به محاق رفته خود باشد. البته اعضای شورای صنفی اکران «عصبانی نیستم» را منوط به ارائه نامه موافقت وزارت ارشاد کرده اند تا در این صورت، در گروه ایران اکران شود. البته این شورا در جلسه ۱۳ آذرماه سال گذشته خود نیز اعلام کرده بود که فیلم مذکور از ۲۹ آذر در گروه آزاد اکران شود که ممکن نشد. هر چند بعداً اعلام شد که به علت انصراف پخش کننده آن (فیلمیران)، اکران نسخه بازبینی و اصلاح شده آن هم منتفی شده است.

«عصبانی نیستم» دربه‌در به‌دنبال اکران

هر چند برخی نسبت به اینکه چرا مدیران ارشاد پای فیلمی که به آن مجوز ساخت داده اند نمی ایستند، اما جمال شورجه زمستان سال ۹۲ اعلام کرده بود که «در فیلمنامه اولیه هیچ نشانه ای از نگرش ها و تمایلات سیاسی شخصیت اصلی و اینکه از فعالان فتنه ۸۸ و دانشجوی ستاره دار بوده وجود نداشت». نکته ای که با استناد به آن می توان دریافت کارگردان فیلم بیشتر با تکیه بر ارجاعات سیاسی قصد داشته تا ابعادی فرامتنی به فیلم خود بدهد که در نتیجه منجر به توقیف چند ساله آن شد.

حالا موسسه بلیت با عقد قرارداد اکران این فیلم از اواخر پارسال، تلاش دارد تا آنرا روی پرده ببرد.