کد خبر: ۲۱۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۱۲

چرا کنکور حذف نمی‌شود؟

عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: حذف کنکور بدون شک باعث حذف بسیاری از موسسات آموزشی مرتبط با کنکور می‌شود که بسیاری‌ها در آن‌ها سهامدار هستند بنابراین لابی وجود دارد که اجازه این کار را نمی‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر با اشاره به موضوع حذف کنکور گفت: بحث حذف کنکور باید تاکنون اجرایی می‌شد و مهلت قانونی برای وزارت آموزش و پرورش در این رابطه وجود ندارد.

این نماینده مجلس افزود: وزارت آموزش و پرورش باید به تکلیف قانونی خود در جهت حذف کنکور عمل می‌کرد، اما ما مشاهده می‌کنیم که عظم جدی در این رابطه وجود ندارد.

عضو «کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس تصریح کرد: حذف کنکور بدون شک باعث حذف بسیاری از موسسات آموزشی مرتبط با کنکور می‌شود که بسیاری‌ها در آن‌ها سهامدار هستند بنابراین لابی وجود دارد که اجازه این کار را نمی‌دهند.

ابطحی با بیان اینکه اراده‌ای برای حذف کنکور ندارند بیان داشت: ما به‌طور جدی به موضوع حذف کنکور در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری وارد شدیم که امیدواریم این مسئله به مانند سابق نشود و حذف کنکور عملیاتی شود.