کد خبر: ۲۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

نامه بابک زنجانی به 12 نماینده مجلس: آخرتتان را به دنيايتان فروختید/سرباز كوچك جسور ولايتم نه جورثومه فساد

از اينكه زحمتهاي كشيده شده من در شرايط سخت كشور در عرض سه سال نزد شما به جورثومه فساد تبديل شده و من را انقدر مفسد ميدانيد كه همه با هم دست به دست داده ايد تا اين فساد ايجاد شده را تميز دهيد بايد بگويم واقعا شرمنده خودم و شما برادرانم
در پی درخواست 12 نفر از نمایندگان مجلس از حسن روحانی، علی لاریجانی و آیت‌الله صادق لاریجانی برای ژبرخورد قاطع با بابک زنجانی، او نامه ای خطاب به این 12 نماینده مجلس نوشته است.

به گزارش تیک Tik.ir، متن کامل نام بابک زنجانی به 12 نماینده مجلس در زیر می آید:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

حسين نجابت,احمد توكلي,غلامرضا مصباحي مقدم,اسماعيل كوثري,محمدرضا آشتياني,احمد اميرآبادي,حسين ذوالانوار,الياس نادران,محمد دهقان,مفيد كيايي نژاد,احمد سالك علیرضا سلیمی

از اينكه زحمتهاي كشيده شده من در شرايط سخت كشور در عرض سه سال نزد شما به جورثومه فساد تبديل شده و من را انقدر مفسد ميدانيد كه همه با هم دست به دست داده ايد تا اين فساد ايجاد شده را تميز دهيد بايد بگويم واقعا شرمنده خودم و شما برادرانم

شرمنده خودم كه تمام زندگي و ابرو و زحماتم را براي ابادي كشورم و خط ولايتم بكار بردم و امروز جورثومه فسادم و شرمنده شما كه باعث شدم با قصاص قبل از جنايت اخرتتان را به دنيايتان بفروشيد.

من هيچ حرفي براي جرمهايي كه زديد ندارم چون سابقه شما برادران انقدر زياد و مقدس است كه اجازه هيچ پاسخي را به خود نخواهم داد حتما تجربه شما و علم غيب شما از هر محكمه اي بالاتر است.

در زمان جنگ كه من و امثال من در پناهگاها استراحت ميكرديم شما عزيزان شجاعانه در برابر ظلم و ستم و تجاوز بيگانگان از جانتان گذشتيد و ايستاديد ايا واقعا تمام كارهاي شما عزيزان بدون اشتباه بوده؟ ايا در زمان مشكل كسي بود به شما جورثومه فساد خطاب كند ؟ و دست به دامان قواي سه گانه شود؟ خير نبود چون نتيجه راه من و شما در انتها به خط ولايت رسيدن است و فقط تفاوت من با شما يك كاتاليزور است ان كه شما با يك گروه و حزب به نتيجه نهايي ولايت ميرسيد ولي من بدون حزب و گروه به ولايتم اعتقاد دارم و زندگيم را فدا ميكنم .

امروز تلاش هاي من ازاردهنده شده ولي چون يكبار من را نديده ايد وحتي نميدانيد چه كرده ام قضاوت سالمي نكرديد با عرض معذرت حتي شما نميدانيد من بابت اين زحماتي كه كشيده ام ايا پرونده قضايي دارم يا خير و دست به دامان دستگا ها شده ايد در صورتي كه اگر يكبار از خودم ميخواستيد با كمال ميل و افتخار با مدرك و دليل نشان ميدادم جورثومه نيستم و يك قهرمان بودم.

انقدر دستگاه هاي نظارتي در كشور فعالند كه بعيد است كسي در اين حجم كاري فساد كند و همه نگاه كنند محض اطلاع در خصوص موضوع نفت پرونده در شعبه شش ماه هاست در حال بررسي است در خصوص ثروتم همان شعبه در حال بررسي پولشويي است و در خصوص تامين اجتماعي شعبه ١٥ مشغول تحقيق است در خصوص ريزش ملك ايران زمين دادسراي ناحيه ٢ به سرعت در حال بررسي است همزمان بازرسي كل كشور و ديوان محاسبات و دستگاههاي نظارتي هم بدون هيچ توقفي تا كنون صد ها برگه و مدرك دريافت كرده اند تنها قوه اي كه از ما چيزي و تفحصي نكرده قوه شما ١٢ نماينده محترم است كه انرا هم هر زمان صلاح بدانيد خدمتگزاري خواهم كرد

در هر صورت من كار كرده ام شايد اشتباهي در كار من ديده شود ولي حتما خطا نكرده ام و كسي با اين حجم كار احتمال اشتباهش هست ولي ياد اور ميشوم من هم مثل شما از جان و مالم گذشته ام و براي خدمت به كشور كار كرده ام و چيزي براي از دست دادن ندارم .

در هر صورت سرباز كوچك جسور ولايتم نه جورثومه فساد
خبرهای مرتبط
برچسب ها: بابک زنجانی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
48
اینکه از این نوع عبارات استفاده میکنه چیزهای مهمی میشه فهمید.چون قبلا هم گفته بود بسیجی اقتصادی هستم
وحید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
35
18
دمت گرم..تا کور شه چشم بدخواهات
omid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
3
43
رقصتم خیلی قشنگ بود.