کد خبر: ۲۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۵۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

وزیر ارتباطات: دولت با فیلتر وی‌چت مخالف بود/پیشنهاد کرده ایم که بخش های وی چت مورد استفاده مردم قرار گیرد

محمود واعظی وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص فیلتر «وی چت» در روزهای اخیر گفت: دولت با این موضوع مخالف بود.
وزیر ارتباطات گفت: دولت با فیلتر وی‌چت مخالف بود.

به گزارش تیک، محمود واعظی وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص فیلتر «وی چت» در روزهای اخیر گفت: دولت با این موضوع مخالف بود.



وی اظهار داشت: برخی به دنبال به حاشیه کشاندن دولت هستند، در 8 سال گذشته از حاشیه سازی ها خیلی ضرر کردیم.

محمود واعظی افزود: وی چت یک شبکه اجتماعی چینی است که در دو ماه اخیر توانسته است در مقابل شبکه های اجتماعی غربی توجه زیادی را به خود جلب کند و هم اکنون 400 میلیون عضو دارد که یک درصد آنها در ایران هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: تفاوت وی چت با دیگر شبکه های اجتماعی در بخشی به عنوان ˈnearbyˈ است.

واعظی ادامه داد: کمیته تعیین مصادیق که این شبکه را توقیف کرده، معتقد است که این شبکه اجتماعی در حریم خصوصی دیگران وارد می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: ما هیچ ارتباطی با این موضوع نداریم و تنها یک عضو از 12 عضو این کمیته هستیم و قبل از جلسه این کمیته در جریان این موضوع نبودیم.

واعظی اضافه کرد: پیشنهاد کرده ایم که این بخش که وی چت را از دیگر شبکه های اجتماعی متفاوت کرده است، فیلتر شود و دیگر بخش ها مورد استفاده مردم قرار گیرد.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هم اکنون بسیاری از افراد جامعه به صورت صحیح از این شبکه استفاده می کنند و این طور نیست که همه استفاده نامناسب از این شبکه داشته باشند؛ بنابراین از نظر ما به غیر از این بخش nearby شبکه اجتماعی وی چت با دیگر شبکه ها تفاوتی ندارد.
برچسب ها: وی چت
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ساسان پروانهپور
|
United States of America
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
2
30
جای تاسف دلرد که دولت با اختیار داشتن وزارت ارتباطات بگوید با فیلتر کردن ویچت مخالف بوده ولی نتواند از این امر جلوگیری کند !!
ساسان پروانهپور
|
United States of America
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
2
14
جای تاسف دلرد که دولت با اختیار داشتن وزارت ارتباطات بگوید با فیلتر کردن ویچت مخالف بوده ولی نتواند از این امر جلوگیری کند !!