کد خبر: ۲۱۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۳۰

شیائومی هم از آیفون x کپی کرد +عکس

باز هم تصاویری از یک گوشی هوشمند افشا شده و حدس بزنید طراحی آن چگونه است؟ بله، با یک بریدگی در بالای صفحه نمایش.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ چهارمین سازنده بزرگ تولید کننده گوشی های اندروید قصد دارد که در آینده ای نزدیک گوشی جدید خود را با ناچ معروف عرضه کند.



Xiaomi Mi 7 که تصاویر آن امروز در رسانه ها منتشر شده است مانند پرچمداران این روزهای بازار دارای بریدگی بالای نمایشگر خواهد بود.

اگر شیائومی گوشی آینده واقعاً با بریدگی بالای نمایشگر عرضه شود، فقط سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده گوشی باقی می ماند که هنوز به این کمپین ملحق نشده است. ال جی با G7، هواوی با گوشی های سری پی20 و اوپو با تعدادی از گوشی های خود همگی روی به طراحی جدید آورده اند.

به جز ناچ که در طراحی می7 لحاظ شده است، به نظر میرسد از نظر دیگر مشخصات این گوشی شبیه به Mi Mix 2s باشد، اما کوچکتر از آن و این می تواند برای کسانی که به دنبال گوشی جمع و جورتری هستند؛ خبری خوبی باشد.

اسکنر اثر انگشت می7 در پشت آن قرار گرفته است و دوربین دوگانه آن با چینش عمودی در بالا، گوشه سمت چپ واقع شده است. به نظر میرسد بدنه می7 که در رنگ بژ ظاهر شده است، شیشه ای باشد، البته ممکن است که مشابه میکس 2اس سرامیکی باشد.

طبق آنچه که در تصاویر نشان داده شده است انتظار میرود که این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

البته شایعاتی مبنی بر این شنیده می شود که نسخه 8/256 گیگابایتی آن نیز موجود باشد.

در هر صورت این گوشی قرار است که در تاریخ 23 می (2 خرداد) معرفی شود و ما در آن تاریخ با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.