کد خبر: ۲۱۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۵۴

وحشت تماشاگران از تماشای فیلم کارگردان جنجالی

نمایش فیلم جدید لارنس فون‌تریه در جشنواره فیلم کن با جنجال همراه شد و بسیاری از تماشاگران سالن را ترک کردند.نمایش فیلم جدید لارنس فون‌تریه با عنوان «خانه‌ای که جک ساخت» در جشنواره فیلم کن جنجالی شد.
نمایش فیلم جدید لارنس فون‌تریه در جشنواره فیلم کن با جنجال همراه شد و بسیاری از تماشاگران سالن را ترک کردند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ نمایش فیلم جدید لارنس فون‌تریه با عنوان «خانه‌ای که جک ساخت» در جشنواره فیلم کن جنجالی شد.

به نظر می‌رسد که حتی با آگاهی از استانداردهای جنجالی فون‌تریه نیز نمی‌توان از دیدن این فیلم وحشت‌زده نشد چرا که هنگام اکران فیلم در جشنواره کن بیش از ۱۰۰ نفر از تماشاگران تاب نیاوردند و سالن سینِما را ترک کردند.

نمایش خشونت چنان در فیلم «خانه‌ای که جک ساخت»‌ عیان بود که برخی تماشاگران هنگام خروج از سالن صحنه‌های فیلم را «منزجرکننده» توصیف کردند.

در فیلم «خانه‌ای که جک ساخت»‌ لارنس فون‌تریه داستان قاتلی سریالی را پی می‌گیرد که قربانیان خود را بیشتر از میان زنان انتخاب می‌کند و به شکلی وحشتناک آن‌ها را به قتل می‌رساند.

با در نظر گرفتن تمام این موارد هنگامی که فیلم تمام شد بخش بزرگی از سالن خالی بود و شگفت اینکه افراد باقی‌مانده در سالن پس از پایان تیتراژ، ایستاده به تشویق عوامل فیلم پرداختند.

اوما تورمن و رایلی کیو ستاره‌های فیلم جدید لارنس فون‌تریه هستند که هیچکدام در جشنواره کن حضور پیدا نکرده‌اند. آن‌ها دلیل غیبت خود را تداخل برنامه جشنواره با دیگر برنامه‌هایشان عنوان کردند.