کد خبر: ۲۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۱۷

چک چهارصد میلیونی جباری برگشت خورد/ شماره هشت همانند دهنوی محروم می شود؟

چند روز قبل سررسید این چک بود و وقتی اصفهانی ها قصد نقد کردن آن را داشتند متوجه شدند فعلا پولی در حساب جباری وجود ندارد.

گویا حاشیه های جباری و سپاهان با وجود جدا شدن شماره هشت از جمع زردهای نصف جهان تمامی ندارد.امروز از باشگاه سپاهان خبر رسید که چک چهارصد میلیون تومانی جباری برگشت خورده است.در ابتدای فصل شماره هشت سابق استقلال، به محض بستن قرارداد با اصفهانی ها ،مبلغی حدود هشتصد میلیون تومان را دریافت کرد اما خیلی زود جباری از جمع سپاهانی ها خارج شد و طبق توافق طرفین قرار شد که همه پول گرفته شده، عودت داده شود.

چهارصد میلیون تومان از این مبلغ به صورت نقد به سپاهانی ها پس داده شد اما نصف دیگر این مبلغ کلان قرار شد در وجه چک مدت دار در اختیار زردها قرار بگیرد. با ارائه این چک از سوی جباری بود که سپاهان اجاره عقد قرارداد هشتصدهزار دلاری جباری با الاهلی قطر را داد. اما گویا چند روز قبل سررسید این چک بود و وقتی اصفهانی ها قصد نقد کردن آن را داشتند متوجه شدند فعلا پولی در حساب جباری وجود ندارد.

قطعا با شکایت سپاهان از جباری او به محض ورود به ایران ممنوع الخروج می شود. از سوی دیگر به نظر می رسد با دخالت کمیته انضباطی، این پرونده مشابه پرونده قضایی قاسم دهنوی شود. هر چه کمیته انضباطی در گرفتن پول بازیکنان از باشگاه ها دستش بسته است در صورت عکس این قضیه به راحتی می تواند بازیکن را تا مدت نامعلومی محروم کند.