کد خبر: ۲۱۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۱۸

یکی از بنیانگذاران اپل : اتریوم می تواند به اپل جدید تبدیل شود!

استیو وزنیاک اخیرا در کنفرانس توسعه دهندگان WeAreDevelopers شرکت کرده و از این فرصت برای ارائه نظراتش در مورد آینده شرکت ها و فناوری ها استفاده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ وزنیاک به عنوان یکی از بنیانگذاران اپل روزهای خوبی را با استیو جابز پشت سر گذاشته و همچون بسیاری دیگر با بازگویی این خاطرت می توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند اما او فردی نیست که در گذشته زندگی کند و همیشه نگاهی رو به جلو داشته است.

او در این کنفرانس فیسبوک را به خاطر مسائل فرهنگ سازمانی مورد انتقاد قرار داد، و از سوی دیگر آینده درخشانی را برای برخی ارزهای مجازی پیش بینی کرد.

استیو که اخیرا با فیسبوک خداحافظی کرده مدعی شد که علی رغم از دست دادن دوستان و برخی مطالب دیگر از این کار پشیمان نیست و حتی از دست تبلیغات ناخواسته خلاص شده است. حاضران که مجذوب سخنان او شده بودند شروع به تشویق وی کردند.

وزنیاک در مورد عدم اعتماد به سرویس جیمیل نیز صحبت کرد اما جالب ترین بخش سخنان او به فناوری بلاکچین و رمزپول ها برمی گردد:

سرمایه گذاری در ارزهای مجازی یا توکن ها ریسک بالایی دارد و بازار آن نیز فعلا بی ثبات است، بنابراین افراد ممکن است سرمایه شان را از دست بدهند.

او که قبلا تعداد زیادی از این رمزپول ها را خریداری کرده بود در ماه های گذشته آنها را به فروش رساند و تنها یک بیتکوین و دو اتریوم دارد که هدف از آن را تست سرویس های پرداخت از طریق ارزهای مجازی عنوان کرده است.

با این حال وی با تشبیه اتریوم به اپل آینده درخشانی را برای آن پیش بینی کرده و معتقد است که این پلتفرم می تواند به موفقیت های کمپانی کوپرتینویی دست یابد.

پس از سخنرانی وزنیاک حضار ایستاده او را تشویق کرده و برخی نیز مک بوک هایشان را برای امضا پیش استیو آورده بودند، دقیقا مثل زمانی که تماشاگران تنیس از راجر فدرر می خواند توپ را برایشان امضا کند.