کد خبر: ۲۱۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۳۷

«فوق‌لیسانسه‌ها»‌ پاییز کلید می‌خورد

مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی سروش صحت پاییز کلید می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سروش صحت که پیش از این درگیر کار سینمایی بود، به تازگی نگارش مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» را آغاز کرده است.

به گفته مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما این مجموعه پاییز امسال کلید خواهد خورد و اکنون در مرحله نگارش است.

سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت با بازی امیرحسین رستمی، امیرکاظمی و هوتن شکیبا در فصل اول با استقبال قابل قبولی از سوی مخاطبان مواجه شد و فصل دوم آن هم مدتی است روی آنتن رفته است. فصل سوم این سریال با نام «فوق‌لیسانسه‌ها» در راه است.

رضا جودی پیش از این درباره‌ بازخورد مجموعه‌ «فوق‌ لیسانسه‌ها» گفته بود، فکر می‌کنم که روایت واقعی و ملموس کارگردان از همین مشکلات باعث شده تا مردم خود را در جای جای این سریال ببینند و با شخصیت‌های آن همذات‌پنداری کنند و همین موضوع یکی از دلایل پیگیری مخاطبان است. اگر فصل سوم این سریال یا همان «فوق‌ لیسانسه‌ها» را آقای صحت بنویسد، قطعا شخصیت‌های جدیدی به سریال اضافه خواهند شد ولی در کل همه بازیگرانی که فعلا هستند در کار می‌مانند.

به گزارش ایسنا، «فوق لیانسه‌ها» هم در ادامه دو فصل قبلی است و طرح آن تصویب و قرارداد نگارش هم به کارگردانی سروش صحت بسته شده است. سروش صحت کارگردانی و ایمان صفایی به همراه او نویسندگی آن را برعهده دارند.

فصل اول این سریال در ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از چهارم دی‌ ماه ۱۳۹۵ شروع و قسمت آخر آن ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ پخش شد. پخش فصل دوم این سریال در ۴۰ قسمت از آذر ۱۳۹۶ آغاز شد و در ۲ بهمن ۱۳۹۶ به پایان رسید و فصل سوم آن به نام «فوق لیسانسه‌ها» پاییز کلید می‌خورد.