کد خبر: ۲۱۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۴۶

«انتقام‌جویان» چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما

قسمت جدید از مجموعه فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان» با پیشی گرفتن از «دنیای ژوراسیک»، چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما نام گرفت.قسمت جدید از مجموعه فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان» با پیشی گرفتن از «دنیای ژوراسیک»، چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما نام گرفت.
قسمت جدید از مجموعه فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان» با پیشی گرفتن از «دنیای ژوراسیک»، چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما نام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ به نقل از ورایتی: قسمت جدید از مجموعه فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان» با پیشی گرفتن از «دنیای ژوراسیک»، چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما نام گرفت.



 کمپانی دیزنی اعلام کرد مجموع فروش جهانی فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» با رسیدن به بیش از ۱.۶۸ میلیارد دلار و پشت سرگذاشتن فروش ۱.۶۷ میلیارد دلاری «دنیای ژوراسیک» هم‌اکنون چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینماست.

فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان: جنگ ابدیت» به کارگردانی برادران «روسو» محصول استودیو مارول کمپانی دیزنی که دنباله‌ای بر دو فیلم «انتقام جویان» و «انتقام جویان: عصر اولتران» است، تاکنون پس از ۲۰ هفته نمایش در سینماهای آمریکا نزدیک به ۵۶۳ میلیون در گیشه فروخته و در طول سه هفته اکران بین‌المللی نیز ۱.۱۲۳ میلیارد دلار در کشورهای مختلف فروش داشته است.

در میان بازارهای خارجی این فیلم چین با بیش از ۲۴۰ میلیون دلار پیشتاز است و پس از آن کشورهای کره جنوبی (۸۶.۲ میلیون دلار)، انگلستان (۸۴.۵ میلیون دلار)، برزیل (۵۷.۵ میلیون دلار) و مکزیک (۵۶ میلیون دلار) قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر «آواتار» و «تایتانیک» از ساخته‌های «جیمز کامرون» به ترتیب با ۲.۷۸۷ میلیارد دلار و ۲.۱۸۷ میلیارد دلار در مکان‌های اول و دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های سینما قرار دارند و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (۲.۰۶۸ میلیارد دلار ) نیز در مکان سوم قرار گرفته است. «دنیای ژوراسیک» (۱.۶۷۱ میلیارد دلار) نیز با یک پله سقوط پنجمین فیلم این فهرست است.

«انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» سریع‌ترین فیلم در سینماست که به فروش یک میلیارد دلاری دست یافته است. این فیلم همچنین رکورددار فروش آغازین سینمای آمریکا و جهان نیز هست.

«رابرت داونی جونیور»، «کریس همسورث»، «مارک رافلو»، «ریس ایوانز»،‌«اسکارلت جوهانسون»، «بندیکت کامبربچ»، «دان چیدل»، «تام هالند» و «چادویک بوزمن» از بازیگران اصلی فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» هستند.