کد خبر: ۲۱۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۲۱

سورپرایز عادل، بازگشت مدیری و مجری‌گری گلزار

معاون سیما درباره آخرین وضعیت خرید بازی‌های جام‌جهانی، ساخت یک برنامه جدید با اجرای محمدرضا گلزار، ساخت سریال ۹۰ قسمتی مهران مدیری، آخرین وضعیت ساخت برنامه «هفت» و همچنین جوان‌گرایی در تلویزیون نکاتی را مطرح کرد.


معاون سیما درباره آخرین وضعیت خرید بازی‌های جام‌جهانی، ساخت یک برنامه جدید با اجرای محمدرضا گلزار، ساخت سریال ۹۰ قسمتی مهران مدیری، آخرین وضعیت ساخت برنامه «هفت» و همچنین جوان‌گرایی در تلویزیون نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ معاون سیما (مرتضی میرباقری) درباره‌ آخرین وضعیت خرید بازی‌های جام‌جهانی، ساخت یک برنامه جدید با اجرای محمدرضا گلزار، ساخت سریال ۹۰ قسمتی مهران مدیری، آخرین وضعیت ساخت برنامه «هفت» و همچنین جوان‌گرایی در تلویزیون نکاتی را مطرح کرد.

خبرهایی از جام جهانی، اجرای گلزار و سریال مدیری

*معاون سیما در ادامه درباره‌ پوشش سراسری مسابقات جام جهانی نیز اظهار کرد:‌ در نقاطی که از دیدن بازی‌ها از طریق سیستم دیجیتال محروم هستند، دستوری به ما داده شده است. تقریبا ۱۰ درصد از جغرافیای کشورما تحت پوشش نیست و قرار است تمهیداتی فراهم شود که آن نقاط به صفر نزدیک شوند.

*علی‌القاعده با تغییر مدیریتی که ایجاد شد، تمهیدات فراهم شده است هر زمانی که تشخیص بدهند برنامه هفت شروع خواهد شد.

*معاون سیما با اشاره به تغییرات مدیریتی اخیر در تلویزیون یادآور شد: شما زمانی که ما در شبکه سه یا چهار می‌خواستیم تغییر انجام دهیم آیا این زمینه‌سازی و فضاسازی را مشاهده کرده بودید؟ اصلا کسی منتظر چنین کاری بود؟ یقیقا ما زمانی تغییرات خودمان را انجام می‌دهیم که به بلوغ لازم رسیده باشیم.

* ما در ایام رمضان به دلیل این که مصادف با ۱۴ و ۱۵ خرداد خواهیم بود واقعا دیگر نمی‌توانستیم سریال طنز خالص داشته باشیم؛ سال آینده نیز نمی‌توانیم داشته باشیم.

*او سپس درباره‌ی تغییر فضای شبکه سه سیما که بیشتر چهره مذهبی و معنوی به خود گرفته است، اظهار کرد: مدیر شبکه سه سیما در حال حاضر به مدت یک ماه است که به این شبکه آمده و هنوز اقدامی نکرده است. در حال حاضر هیچکدام از برنامه‌های آنتن شبکه سه برنامه جدید مدیر شبکه نیست.

*میرباقری در ادامه از تولید ویژه‌برنامه جام جهانی تلویزیون توسط عادل فردوسی پور یاد کرد و گفت: اگر استودیو فردوسی‌پور را ببینید شاهکاری را انجام می‌دهد که تا یک ماه دیگر شما این شادی را از این شبکه به وضوح خواهید دید.

*معاون سیما از ساخت برنامه جدید در شبکه سه سیما با اجرای محمدرضا گلزار خبر داد و گفت: در حال حاضر آقای فروغی مدیر شبکه سه سیما کاری را با حضور محمدرضا گلزار انجام می‌دهند که جزییات آن در آینده اعلام می‌شود.

*او از بازگشت مهران مدیری به تلویزیونی با یک سریال ۹۰ شبی خبر داد و گفت: مهران مدیریتی علاقه‌مند به ساخت سریالی پس از دورهمی است. مذاکراتی انجام شده است و متون آن در حال نگارش است. مسؤولیت این کار بر عهده سیما فیلم است و امیدواریم سریال ۹۰ قسمتی را داشته باشیم.