کد خبر: ۲۱۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۲۹

محسن هاشمی: کارت شناور ندارم

رئیس شورای شهر تهران گفت: نام گذاری ایستگاه اتمسفر قبل از مدیریت من انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه امروز در ابتدا اعضای شورای شهر تهران تذکراتی را در خصوص موضوعات مختلف مطرح کردند گفت: در ادامه جلسه اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری تهران به ۲ مصوبه افزایش کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس در دستور کار شورا قرار گرفت که در نهایت شورا درخصوص مصوبه افزایش کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس نظر فرمانداری را تایید کرد.

هاشمی ادامه داد: مصوبه افزایش کرایه‌های تاکسی نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ارجاع داده شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در ادامه جلسه نیز طرح الزام شهرداری تهران به انجام الکترونیکی و اعلام عمومی اطلاعات معاملات شهرداری تهران در دستور کار شورا قرار گرفت و در نهایت اعضا به این طرح رای مثبت دادند. نامگذاری برخی از امکان و معابر موضوع دیگر دستور کار بود که در نهایت برخی معابر و اماکن نامگذاری شدند.

وی در ادامه با اشاره به اعتراضات و تجمعاتی که در هفته‌های اخیر در مقابل ساختمان شورای شهر تهران انجام می‌شود گفت: این تجمعات به پیمانکاران ارتباطی به شورای شهر ندارد و مورد خطاب آنها شهرداری است و چون ساختمان شورا و شهرداری در مجاورت هم قرار دارند خبرنگاران احساس می‌کنند که این تجمعات مربوط به شورای شهر است.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت شهری و بویژه شهرداری تهران باید در خصوص تخلفات صورت گرفته در خصوص بازار سیاه طرح ترافیک ورود جدی را داشته باشد گفت: این موضوع باید به صورت جدی بررسی و نتیجه آن اعلام شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا وی کارت شناور دریافت کرده است یا خیر گفت: بنده هیچ کارتی را در این خصوص دریافت نکرده‌ام.

هاشمی با بیان این که امروز جلسه آرامی را گذراندیم البته می‌تواند دلیل آن روزه‌داری اعضا باشد گفت: توصیه شد در جلسات بعدی هم روزه‌دار باشند تا جلسات آرامی داشته باشیم.

وی ادامه داد : طرح الزام شهرداری به ارائه شفاف معاملات در شهر دستاورد خوبی بود که مردم از معاملات،مناقصات و مزایده‌ها با خبر می‌شوند.

هاشمی با بیان این که خرید و فروش نام ایستگاه مترو در اکثر شهرها در خطوط مترو و حمل ونقل و مکان‌های مهم که بعضا جنبه تجاری دارند می‌توانند اتفاق بیفتد، گفت: نام‌گذاری ایستگاه متروی اتمسفر قبل از مدیریت من بوده است.