کد خبر: ۲۱۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۸۱

آقا و خانم «اوباما» رسما وارد سریال‌سازی شدند

«باراک اوباما» و همسرش به صورت رسمی قرارداد تولید سریال‌های تلویزیونی، مستند و فیلم سینمایی با کمپانی بزرگ نتفلیکس امضاء کردند.بر اساس اعلام کمپانی نتفلیکس، «باراک اوباما» رییس جمهور سابق آمریکا و همسرش «میشل اوباما» در ساخت سریال‌های تلویزیونی، سریال و فیلم های مستند و سینمایی طی یک قرارداد چندساله با این کمپانی همکاری خواهند داشت.


«باراک اوباما» و همسرش به صورت رسمی قرارداد تولید سریال‌های تلویزیونی، مستند و فیلم سینمایی با کمپانی بزرگ نتفلیکس امضاء کردند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ به نقل از ورایتی: بر اساس اعلام کمپانی نتفلیکس، «باراک اوباما» رییس جمهور سابق آمریکا و همسرش «میشل اوباما» در ساخت سریال‌های تلویزیونی، سریال و فیلم های مستند و سینمایی طی یک قرارداد چندساله با این کمپانی همکاری خواهند داشت.

«باراک اوباما» درباره این قرارداد که پیش‌بینی می‌شود ارزش چند صد میلیون دلاری داشته باشد، گفت: یکی از لذت‌های ساده این است که بتوان با تعدادی بیشتری از مردم در ارتباط بود و به آن‌ها کمک کرد تجاربشان را با طیف گسترده‌تری از مردم به اشتراک بگذارند. به همین دلیل است که من و «میشل» از همکاری با نتفلیکس بسیار هیجان زده‌ایم و امیدواریم بتوانیم صداهای مستعد، الهام‌بخش و خلاق را که توانایی افزایش درک و همدلی بیشتری میان مردم دارند را بپرورانیم و به آنها کمک کنیم داستان‌های خود را با تمام دنیا به اشتراک بگذارند.

«میشل اوباما» نیز توضیح داد: من و «باراک» همواره به قدرت داستانگویی برای الهام بخشیدن، فکر کردن متفاوت درباره جهان پیرامون و کمک به باز کردن ذهن و قلب‌هایمان به سمت دیگران معتقد بوده‌ایم. نتفلیکس یک سرویس بی‌رقیب و بسیار مناسب برای نوع داستان‌هایی است که ما می‌خواهیم به اشتراک بگذاریم و بی‌صبرانه در انتظار آغاز این همکاری هستیم.

امضای قرارداد با «اوباما» یکی از جدیدترین اقدامات مهم نتفلیکس است، این کمپانی سال گذشته با یک قرارداد به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار با «شاندا رایمز» کارگردان و نویسنده سریال معروف «آناتومی گِری» همکاری خود را آغاز کرد و «رایان مورفی» نیز با پایان دادن به همکاری طولانی مدت خود با کمپانی "فاکس قرن بیستم" با قراردادی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار به کمپانی نتفلیکس ملحق شده است. شبکه «نتفلیکس» ۱۲۵ میلیون عضو در سراسر جهان دارد.

هنوز رقم قرارداد بین «باراک اوباما» و همسرش با نتفلیکس مشخص نیست. این دو پیش از ای