کد خبر: ۲۱۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۶

تابستان را در سرزمین جام جهانی 2018 بگذرانید!

 این روز‌ها بهترین زمان سفر به روسیه است دمای هوا مناسب و روز‌ها بلند هستند و زمان زیادی در طول روز برای گشت و گذار دارید.سفر به روسیه امسال هیجان‌انگیز‌تر شده بخاطر اینکه بازی‌های جام جهانی در این‌ کشور برپا شده و بزرگان و غول‌های فوتبال دنیا همگی در روسیه جمع می‌شوند.

بهترین جاذبه‌های گردشگری تور روسیه

تور روسیه که توسط آژانس مقتدر سیر تابان ارائه می‌شود همه ساله در شرایط منظم و دقیقی برگزار می‌شود. تمام پرواز‌های تور با هواپیمایی Nordwind روسیه انجام می‌شود. شما با هزینه‌ حدودی ۶٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان می‌توانید همین تعطیلات خردادماه از مسافران مسکو باشید. ۳ شب در مسکو اقامت دارید و چهار شب بعدی اقامت را در سنت پترزبورگ خوش می‌گذرانید. در برنامه‌ریزی این آژانس به دلیل راحتی گردشگران ترانسفر بین شهری هم با همین خط هوایی انجام می‌شود که در هر دو مقصد شما ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی نیز دارید. تا با خیالی آسوده به تفریح بپردازید.

در مسکو بهترین جایی که باید ببینید کرملین است اینجا نماد پرشکوه روسیه است. در محوطه بیرونی این کاخ میدان سرخ و کلیسای سنت باستیل را می‌بینید که با آن نقش رنگارنگ و معماری زیبا شما را مدهوش می کند. از میان چشمانتان تمام اتفاقات تاریخی روسیه عبور می‌کند انقلاب روسیه، حمله ناپلئون و دوران حکومت تزار‌ها و کاترین این میدان همه این ماجراها را دیده است.

 

 

در روسیه استاندارد هتل‌ها بالاست و به راحتی می‌شود هتل سه تا پنج ستاره خوب را با صبحانه رزرو کرد مخصوصا حالا که قبل از شروع مسابقات جام جهانی است و تعطیلات تابستان شروع نشده با ارزان‌ترین نرخ تور روسیه به این سرزمین زیبا و پر رمز و راز سفر کنید.
هر آدم اهل سفری باید یک بار هم که شده در سنت پترزبورگ قدم بردارد. با برنامه ریزی تور شما به دو گشت شهری در مسکو و یک گشت شهری در سنت پترزبورگ می روید. در تمام این گشت‌ها یک راهنمای فارسی زبان و یک راهنمای محلی همراه شماست تا از دیدنی‌های جالب روسیه بازدید کنید و در هر شهر یک وعده نهار هم مهمان آژانس باشید.

البته خودتان هم برای گشتن سنت پترزبورگ می‌توانید به موزه‌ هرمیتاژ بروید اینجا یکی از بزرگترین و با شکوه‌ترین موزه‌های دنیاست که بخاطر آثار هنری ارزشمندی که دارد به آن لقب لوور شرق را داده‌اند.

به گزارش ویرلن؛ اگر به دیدن جاهای تاریخی علاقه دارید به بازدید از قلعه پیترپال بروید اینجا دژ اصلی شهر بوده که پتر کبیر در قرن ۱۸ آن را بنا کرده است. اگر اهل کافه گردی هستید این کافه ادبیات عالی است که از قرن نوزدهم باقی مانده است این کافه محل رفت و آمد نویسندگانی چون داستایوفسکی، پوشین و لرمانتوف بوده سری هم به این کافه نوستالژیک بزنید.
واحد پول روسیه روبل است، برای خرید خیابان نوسکی پروسپکت بهترین جاست اینجا فروشگاه‌های مختلف با انواع تخفیف‌ها به‌روز‌ترین لباس‌ها را عرضه می‌کنند. اینجا خیابان زیبایی با ساختمان‌های قدیمی است که علاوه بر خرید دیدن آن هم خارج از لطف نیست.
تعلل نکنید این همه زیبایی‌ها و دیدنی‌ٰهای سرزمین تزارها در انتظار شماست در همین روز‌ها با به صرفه‌ترین قیمت عازم سفر به روسیه شوید. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید هر سوالی که خواستید بپرسید و مشورت بگیرید .

بهترین پکیج‌های تور جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان به دلیل تجربه زیاد در برگزاری تور روسیه بهترین برنامه ریزی را با در نظر گرفتن راحتی مسافران تور جام جهانی روسیه ارائه داده است. که با توجه به اینکه چارتر کننده اصلی خط هوایی Nordwind روسیه است نرخ پکیج‌ها اقتصادی تر شده است. در تمامی پکیج‌ها شما یک گشت شهری و نهار رایگان دارید و راهنمای فارسی زبان و یک راهنمای محلی همراه شماست. برای راحتی دسترسی به ورزشگاه‌‌هایی که ایران در آن بازی دارد تمام حامیان تیم ملی ایران به همراه ترانسفر رایگان رفت و برگشت به استادیوم می روند. هتل‌ها همچنین دارای صبحانه رایگان بوده و حتی برای راحتی بیشتر مسافران مسیر بین سنت پترزبورگ و کازان فقط در این آژانس با پرواز برنامه ریزی شده است.

 

 

پکیجA  تور جام جهانی

با این برنامه‌ریزی کاملترین و راحت‌ترین سفر به روسیه برای تماشای مسابقات جام جهانی را تجربه می‌کنید. در این تور ۱۲ شب و ۱۳ روز در روسیه اقامت دارید. برای دیدن بازی ایران و مراکش در سنت‌ پترزبورگ زیبا چهار شب اقامت دارید و در روز پنجم به دو شهر بعدی برای دیدن بازی ایران مقابل اسپانیا و پرتغال راهی کازان و سارانسک می شوید. در این پکیج شما شاهد تمام بازی‌های ایران در مقابل ستاره‌های دنیای فوتبال هستید. البته دیگر بازی‌های خارجی هم در میدان‌های اصلی شهر به طور زنده پخش می‌شوند و در کنار مردم سراسر دنیا می‌توانید بازی‌های هیجان انگیز را ببینید.
تمامی خدمات در تور با شروع هزینه ۱۷٫۴۴۰٫۰۰۰ تومان قابل رزرو است. البته این نرخ با توجه به به تعداد همراهان و کلاس هتل تغییر می‌کند.

پکیجB تور جام جهانی

در این برنامه‌ریزی که تور با پرواز ایران‌‌ ایر برگزار می‌شود شما تمام بازی‌ها‌ی ایران را در شهرهایی که ایران بازی دارد می‌بینید اما تعداد شب اقامت شما با کمی تغییر ۱۱ شب و ۱۲ روز می‌شود و بیشترین اقامت را در شهر ساحلی اولیانوفسک دارید. این تور اقتصادی‌تر بوده و از تعداد شب اقامت در سنت پترزبورگ و کازان کاسته شده که البته با شروع هزینه۱۲٫۹۳۰٫۰۰۰ تومان می‌توانید از حامیان تیم ملی ایران در ورزشگاه باشید.

پپکیج C تور جام جهانی

در این برنامه ریزی شما به دیدن بازی ایران مقابل اسپانیا در کازان و بازی ایران در مقابل پرتغال در سارانسک می‌روید. در کل ۷ شب و ۸ روز در روسیه اقامت دارید و با شروع هزینه ۹٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان می‌توانید این تور را خریداری کنید و هم تابستان سفری به روسیه داشته اید و هم اینکه دو بازی مهم ایران در جام جهانی را از دست نداده اید همین الان با مشاوران آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و برای خرید تور جام جهانی روسیه برنامه‌ریزی کنید.

برچسب ها: ویرلن