کد خبر: ۲۱۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۷۱

ترفند مشاهده زمان فعال شدن آخرین اپلیکیشن ها در آیفون

یکی از قابلیت های جالب سیستم عامل آی او اس، امکان مشاهده زمان آخرین باز شدن اپلیکیشن ها است. در این مطلب می خواهیم چگونگی این کار را مرور کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ آیا تعداد اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی خود را می دانید؟ از کدام یک از آنها اغلب استفاده می کنید؟ آیا زمان آخرین باز شدن هر یک از آنها را می دانید؟

برخی افراد ممکن است به دلایل مختلف، روی گوشی خود حساس بوده و به این ترتیب، موارد امنیتی را تا حد ممکن رعایت می کنند. به این ترتیب زمان آخرین باز شدن اپلیکیشن ها برای این دسته از اشخاص مهم به نظر می رسد. در این مطلب، چگونگی آگاهی از این موضوع را بررسی می کنیم. مراحل زیر را طی کنید:

مسیر زیر را دنبال کنید:
Settings> General> iPhone Storage
در صفحه جدید، اطلاعات مفیدی در مورد دستگاه خود مشاهده می کنید که از جمله آنها می توان به اپلیکیشن هایی اشاره کرد که اخیرا آنها را روی گوشی خود نصب کرده اید.
در زیر اسم برنامه ها، زمان آخرین باز شدن اپلیکیشن ها درج شده است. مواردی که هرگز استفاده نشده باشند نیز با عنوان Never Used مشخص شده اند.

این اطلاعات در چه زمینه ای کاربرد خواهند داشت؟
اگر حافظه داخلی آیفون یا تبلت اپل محدود باشد، ممکن است بخواهید اپلیکیشن های سنگین و بلا استفاده را حذف کنید. به این ترتیب می توانید اپلیکیشن هایی که روی دستگاه شما نصب شده، اما تا به حال مورد استفاده قرار نگرفته اند را بررسی کرده و نسبت به حذف آنها اقدام کنید.