کد خبر: ۲۱۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۲۰

سبقت پرسپولیس از استقلال بعد از قرعه کشی لیگ هجدهم

پرسپولیس به مدت شش هفته از تهران خارج نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ قرعه کشی رقابت های لیگ برتر برای فصل هجدهم در سالن راضی برگزار شد و 16 تیم حاضر در رقابت ها حریفان خود را شناختند.

تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدا برنامه نسبتا خوبی را در پیش رو دارد اما هرچه به پایان نزدیک تر می شویم بازی های حساس این تیم از راه می رسند. شاگردان برانکو با این حال یک خوش شانسی بزرگ دارند و آن هم این است که بعد از بازی با صنعت نفت در آبادان در هفته پنجم دیگر تا آغاز هفته دوازدهم از تهران خارج نمی شوند. شاگردان برانکو در هفته ششم و هفتم میزبان نساجی و سپیدرود خواهند بود. سپس در همین ورزشگاه مهمان استقلال خواهند بود. در هفته نهم میزبان پیکان هستند و سپس در ورزشگاه تختی به مصاف سایپا می روند و در نهایت در هفته یازدهم میزبان ذوب آهن خواهند بود.

آنها در دور برگشت هم طی هفته های 23 تا 25، برای سه هفته پیاپی بازهم از پایتخت خارج نمی شوند.

در سوی مقابل حریف سنتی این تیم یعنی استقلال در دور برگشت با قرعه بهتری از این نظر روبرو شده است. شاگردان وینفرد شفر در هفته های 21، 22، 23 و 24 از ورزشگاه آزادی خارج نمی شوند. این تیم در آن برهه باید با تیمهای نفت مسجدسلیمان، نساجی، پرسپولیس و سایپا دیدار کنند که هر 4 دیدار در ورزشگاه آزادی به انجام می رسد. آبی ها در همان دور رفت هم در هفته های هشتم، نهم و دهم از تهران خارج نمی شوند.