کد خبر: ۲۱۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۴۵

برانکو: مسلمان جایی در تیم ما نخواهد داشت

سرمربی تیم پرسپولیس نسبت به شایعه ماندن محسن مسلمان در این تیم که از روز گذشته به راه افتاده واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ از روز گذشته که محسن مسلمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود که در آن عکسی از برانکو وجود داشت این شایعه مطرح شده که این بازیکن در پرسپولیس باقی خواهد ماند و برانکو نظر مساعد خود را در این خصوص اعلام کرده است.

این در حالی است که سرمربی پرسپولیس این روزها فارغ از هیاهو فوتبال در شهر واراژدین کرواسی مشغول استراحت بوده و اخبار فوتبال ایران را رصد می‌کند و جالب اینجاست که نظر او در خصوص محسن مسلمان هیچ تغییری نکرده و مسلمان در اندیشه‌های تاکتیکی برانکو برای فصل بعد جایی نخواهد داشت.

برانکو در خصوص این شایعه که در فضای مجازی پخش شده که با ماندن مسلمان در پرسپولیس موافقت کرده است،‌گفت: من در این باره صحبت‌هایم را با مسئولان باشگاه در میان گذاشتم و چه پنجره نقل و انتقالات باز شود و چه باز نشود تصمیم من تغییر نخواهد کرد.

وی افزود: به عنوان سرمربی و عضوی از خانواده پرسپولیس از محسن مسلمان بابت همه کارهای خوب و تلاش‌هایی که برای پرسپولیس انجام داده تشکر می‌کنم و امیدوارم که گام‌های بعدیش‌ را بلندتر از قبل بردارد. من برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم و بابت زحماتی که برای تیم پرسپولیس کشیده قدردان او هستم اما همانطور که گفتم نظرم تغییر نخواهد کرد.
*فارس