کد خبر: ۲۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۱۹

طعنه قلعه نویی به حریفان: به فیفا بگویید گل از روی سانترها محاسبه نشود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حریفان استقلال به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیلا) بگویند گل به ثمر رسیده از روی سانترها محاسبه نشود تا دیگر گل های این تیم مقابل آنها به حساب نیایند.

این صحبت های قلعه نویی واکنشی به گفته های مدیرعامل باشگاه ملوان بود که معتقد بود همه گل های استقلال از روی سانتر زده می شوند.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی روزیکشنبه پس از پیروزی دو برصفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی گفت: در نیمه اول نسبت بازی های گذشته بسیار بهتر بودیم و توانستیم موقعیت های مناسبی را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: ملوان تیم جوان و با برنامه ای بود که موفق شد ما را در دقایقی اذیت کند البته ما هم به آنها اجازه فرصت سازی ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: امیدوارم با بازگشت هاشم بیک زاده تیم ما بهتر بازی کند.استقلال باید شرایط خوب خود را ادامه دهد.

وی در خصوص اینکه مدیر تیم فوتبال ملوان گفته است که گل های استقلال از روی سانترها به ثمر می رسد، تصریح کرد:ما چندین موقعیت تک به تک داشتیم و تمام موقعیت های ما برروی سانتر نبود اما شاید به فیفا گفته شود قانون گل زدن با سانتر را بردارند.

وی درخصوص بالا بودن سن بازیکنان استقلال، اظهار داشت: این مساله درست است و خوشحالم که بازیکنان جانشین از جمله ساموئل در این بازی به ما کمک زیادی کردند.

قلعه نویی افزود:شهرداری تهران بایدنگاه ویژه ای به دوتیم پایتخت داشته باشد.

وی ادامه داد:ساموئل تا این لحظه پولی دریافت نکرده اما به تمرینات تیم ما بازگشته است. منتظری هم که فعلا موقت در تیم ما حضور دارد.

تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز با نتیجه 2 بر صفر از سد ملوان بندرانزلی گذشته و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور شود تا در این مرحله حریف ذوب آهن اصفهان شود.