کد خبر: ۲۲۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۴۲

ارزان‌ترین سفرها در روز‌های پایانی خرداد

بهترین کار اینروزها، سفر رفتن است. بعد از چند ماه کار و روزمرگی، بهتر است بار سفر ببندید و خیلی ارزان و سریع، به کشوری در همین نزدیکی سفر کنید. با مردمی از جنس متفاوت، معاشرت کنید و با فرهنگ آنان آشنا شوید، همانند همان زنگ تفریحهای زمان مدرسه فضایتان را عوض کنید.

 

 

تور گرجستان؛ سفر به سرزمین مردمانی خوشرو

تور گرجستان بهترین انتخاب برای گشت و گذار و تفریح است. این سرزمین، هوایی مطبوع با طبیعتی باورنکردنی زیبا و بکر دارد که با دیدنش، متوجه قدمت و اصالت این کشور می‌شوید. با مردمانی مهماندوست که با غذاهای خوش طعم و لذیذ، همه ساله پذیرای گردشگران، از تمام نقاط دنیا هستند.

به تفلیس وارد شوید، این شهر تاریخی با فرهنگ غنی، که سالیان دور پادشاهان ایران بر آنها حکومت می‌کردند.

برای قدم زدن به میدان آزادی و خیابان روستاولی بروید، از کافه‌ها و رستوران‌های این خیابان غفلت نکنید. البته چند موزه زیبا هم در همین خیابان وجود دارد که باعث می‌شود با تاریخ و فرهنگ این مردم گرجی بیشتر آشنا شوید. در کنار دریاچه لاکپشت که در بالا دست شهر است، نهاری نوش جان کنید و در این طبیعت زیبا عکاسی کنید.

گرجستان به هتل‌های چهار و پنج ستاره خوبش معروف است و چند هتلی، حتی در دل طبیعت برای آرامش روح و روان دارد. اکثر روس‌ها برای تعطیلات آرامش‌بخش، به این اقامتگاه‌ها سفر می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم چه در تفلیس و چه در باتومی هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید، تا از خدمات خوب ‌هتل‌ها لذت ببرید و خیالتان از هر جهت راحت باشد.

در سواحل باتومی قدم بزنید و حمام آفتاب بگیرید، بلوار باتومی، یکی از زیباترین بلوار‌هایی که می‌توانید آنجا دوچرخه سواری کنید و دوچرخه و موتورهای کوچکی هم مخصوص بازی بچه‌ها دارند، در این منطقه بچه‌ها را می‌بینید که با چه شوقی بازی می‌کنند. پارک میراکل باتومی، در انتهای این بلوار قرار دارد که بهترین منظره را، با آن فانوس دریایی زیبای قرن ۱۸ به شما می‌دهد. 

تمامی تورهای معرفی شده در وبسایت آژانس مقتدر سیر تابان دارای صبحانه رایگان و ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند. نیازی نیست هیچ برنامه ریزی خاصی داشته باشید، کارشناسان سفر آژانس مسافرتی مقتدر سیر شما را راهنمایی میکنند. برای مدل سفر شما دو نوع انتخاب پیش رو دارید هم میتوانید به همراه همسفرانتان فقط در تفلیس اقامت کنید و هم میشود چند شبی را به باتومی سفر کنید و در این شهر خوش بگذرانید.

پروازهای قشم ایر و زاگرس شما را به راحتی و بدون نیاز به ویزا به گرجستان میرسانند. چمدان ببندید و چند شبی به کشور مردمان خوب گرجی سفر کنید.




تور استانبول؛ سفر به شهر داستانهای پادشاهان عثمانی

وقتی از ایاصوفیه به سمت بسفور قدم میزنید، با دیدن این بنای عظیم و رسیدن به گلخانه پارک، عظمت امپراتوری عثمانیها پیش رویتان تازه میشود. منظره‌ی بینظیری که از بسفور و دریای مرمره میبینید، همان چیزیست که سالهای دور شاهان و شاهزادگان عثمانی تماشا میکردند و با قدرت، حس میکردند دنیا را دارند.

رفتن به استانبول همیشه آرامش بخش است و روحتان را تازه میکند و گریز خوبی از زندگی رومزه است. مخصوصا که با هر هزینهای، میتوانید سفر خوبی را به این شهر داشته باشید. هتلهای سه ستاره استانبول به قدری زیبا و دوست داشتنی هستند که همیشه دلتان میخواهد به آنجا برگردید.

بر روی وبسایت آژانس مقتدر سیر تابان بررسی کنید هتلی که باب سلیقه شماست را انتخاب کنید. تمامی هتلهای تور دارای صبحانه رایگان هستند و بعد از خوردن یک صبحانه ترکی مفصل، روز پرهیجان سفر را آغاز می کنید.

شرکتهای هواپیمایی ماهان، ایران ایر، زاگرس، قشم ایر، و اطلس جت بهترین پروازها را در ساعات مختلف شبانه روز دارند و شما طبق برنامهریزی شخصی، میتوانید پکیج تور مسافرتی خود را انتخاب کنید.

برای خرید، حتما فروشگاهای خیابان استقلال را ببینید و به میدان تقسیم برسید. نقشه مترو شهر را بررسی کنید، از ایستگاه مترو شیشلی راحت به مرکز خرید جواهر میرسید، اکثر برند ها شعبههای خوبی در اینجا دارند. ترامواهای خیابان استقلال، یکی از نمادهای جذاب اینجا هستند، با این ترامواها و متروها هر جا که دلتان خواست بروید و شهر را ببینید.

اگر از طرفداران لوازم ایکیا هستید، در قسمت پشت مرکز خرید فروم، یکی از مراکز بزرگ ایکیا است که کل وقت یک روزتان را این مجموعه خواهد گرفت.

در فرودگاه آتاتورک با ترنسفر رایگان به هتل میرسید و بعد از استراحت در این شهر زیبا، گردش کنید. اگر فرصت شد حتما به جزیره بیوکآدا هم بروید که رستورانهای خوبی با غذاهای دریایی دارند.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و برای چند روزی لذت بردن با تور استانبول راهی این کشور جالب شوید.

برچسب ها: ویرلن