کد خبر: ۲۲۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۷

دزدی عجیب از فروشگاه فروش محصولات اپل

دزدانی از جنس فیلم مأموریت غیرممکن وارد فروشگاهی در جورجیا امریکا شدند و مقدار زیادی از محصولات اپل را به سرقت بردند. پلیس تا کنون نتوانسته است آن‌ها را شناسایی کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ دزدی کردن از محصولات اپل به تعداد زیاد کار عادی است که در بیشتر کشورها توسط دزدان صورت می‌گیرد، اما دزدی از فروشگاهی در جورجیا، این روزها در صدر اخبار دزدی‌های اپل قرار گرفته است. دزدان توانستند در مجموع 100 هزار دلار از یک مغازه محصولات اپل بدزدند؛ اما این‌که چگونه این کار را انجام دادند در نوع خود عجیب است.

دزدان دیشب در اقدامی تام کروز وارانه، با استفاده از فرود با طناب، از شکاف سقف یکی از فروشگاه‌های شهر جورجیا به صورت معلق وارد مغازه شدند و توانستند 100 هزار دلار دزدی کنند. شاید شما فیلم‌های مأموریت غیرممکن را دیده باشید، تام کروز در مجموعه مأموریت غیرممکن، همین‌گونه سرقت را انجام می‌دهد. محصولات دزدیده شده، مک بوک و ایفون به همراه چند قلم ایپد است.

هنوز پلیس ردی از این دزدان به ظاهر حرفه‌ای به دست نیاورده است و در حال بررسی شواهد و فیلم‌های ضبط شده از مکان دزدی است. استفاده از راپل در طول سال‌های اخیر، یکی از عجیب‌ترین روش‌های دزدی بوده است. پلیس سعی می‌کند با کشف این مجرمین، زنجیره‌ای که ممکن است باعث دزدی‌های مشابه شود را قطع کند. اخیراً در تگزاس و فلوریدا نیز دزدی‌هایی به این صورت انجام شده است که پلیس‌ گمان می‌کند بی‌ارتباط به این دزدی نباشند.

رابرت پارسونز، افسر پلیس به خبرگزاری‌ها گفته است:
این دزدی به سبک فیلم مأموریت غیرممکن است. هنوز ما اطلاعات دقیقی از دزدان به دست نیاورده‌ایم اما حدس می‌زنیم که این دزدی، با موارد مشکوک تگزاس و فلوریدا رابطه داشته باشد. متأسفانه داخل فروشگاه دوربین ندارد و باید از دوربین‌های بیرون فروشگاه رد دزدان را بگیریم.

همان‌طور که گفتیم دزدی کردن از محصولات اپل، یکی از متداول‌ترین جرم‌ها است به‌طوری که سال پیش، شب قبل از معرفی ایفون 10، یک کامیون از این گوشی به ارزش 370 هزار دلار در سن فرانسیسکو به سرقت رفت.