کد خبر: ۲۲۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۹

از آخرین گل مسی در جام جهانی چند دقیقه می گذرد؟

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین ۶ بازی است که برای کشورش در جام جهانی گلزنی نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ برترین گلزن فوتبال تاریخ اسپانیا است اما اکنون در بدترین شرایط خود با تیم ملی به سر می‌برد. ستاره آلبی سلسته ۶ بازی پیاپی است که در جام‌های جهانی گلزنی نکرده است. یعنی از آخرین گل او ۶۷۵ ‌دقیقه می گذرد. مسی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل توانست مقابل نیجریه گلزنی کند.

ستاره آرژانتینی در نخستین بازی‌اش در جام جهانی توانست دروازه‌ صربستان را در سال ۲۰۰۶ باز کند. پس از این اتفاق او نتوانست در هفت بازی گلزنی کند. او برابر هلند و مکزیک در جام جهانی ۲۰۰۶ و کل جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی در گلزنی ناکام ماند.

مسی در جام جهانی ۲۰۱۴ ستاره تیمش بود و چهار گل به ثمر رساند تا آلبی سلسته به فینال برسد. در بازی فینال مهاجم آرژانتین در گلزنی ناکام ماند و در نهایت جام قهرمانی به آلمان رسید.
بازیکن شماره "۱۰" آلبی سلسته در بازی آینده خود در جام جهانی دوباره برابر نیجریه قرار می‌گیرد. او فرصت دارد علاوه بر پایان دادن به این رکورد بد ستاره تیمش باشد و در صعود کشورش به دور حذفی تاثیرگذار باشد. البته صعود آرژانتین با اما و اگرهای زیادی همراه است و حتی در صورت شکست نیجریه، شاید از گروهش بالا نیاید.