کد خبر: ۲۲۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۷۸
موحدی کرمانی:

تنها راه پیشرو انزجار و نفرت از آمریکاست / علی زمان ما مستکبران را نابود می‌کند/ ترامپ هرچه می‌خواهی تحریم کن اما نتیجه آن نابودی و رسوایی خودت است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: از دقیانوس نترسید او هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. افرادی که فکر می‌کنند هنوز می‌توانیم با مذاکره با آمریکا به نتیجه برسیم بدانید که تنها راه پیش رو انزجار و نفرت از آمریکاست.


خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: از دقیانوس نترسید او هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. افرادی که فکر می‌کنند هنوز می‌توانیم با مذاکره با آمریکا به نتیجه برسیم بدانید که تنها راه پیش رو انزجار و نفرت از آمریکاست.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حجت‌‌‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران گفت: هرکس به خدا و وعده‌های خدا تکیه کند، خدا به داد او می‌رسد. واقعیت امروز انقلاب این است که انقلاب در موقعیت حساسی است. این حساسیت را باید درک کنیم و به دنبال درک آن ببینیم، چه وظایفی داریم. موقعیت امروز ما موقعیت احزاب در زمان رسول خداست.

همه با رهبری آمریکا دست به دست هم دادند که به انقلاب ضربه بزنند

وی افزود: یک امتحان بسیار سخت در پیشرو داریم که من فکر می‌کنم جهان اسلام که علمدار آن ایران اسلامی است با حمله گسترده از دشمنان مواجه شده است. همه با رهبری آمریکا دست به دست هم دادند که به انقلاب ضربه بزنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری همه به دنبال ضربه به انقلاب هستند، اظهار داشت: برای آنها قابل درک نیست که ایرانی که بلعیده بودند، از گلوی آنها درآوردیم. نباید گول آنها را بخوریم. دشمنان ما می‌خواهند از جمیع ابزارهای خود استفاده کنند تا به انقلاب ضربه بزنند. من در مقام احصاء توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا، اسرائیل و عربستان نیستم. آنها کم جنایت نکردند و کم ضربه نزدند.

از دقیانوس زمان نترسید

موحدی کرمانی با اشاره سیاست تحمل صفر از سوی دولت آمریکا تصریح کرد: جنایتکاران هزاران بچه را از مادران خود جدا کردند. آنها فکر می‌کنند دنیا در دست آنها است و می‌توانند همه را نابود کنند. خدا تدبیر می‌کند ظالمین به دست خودشان نابود شوند. حمله به یمن، حمله به فلسطین و از این دسته اقدامات در جهت آن بود که آمریکایی‌ها حکومت خود را حفظ کنند اما نمی‌دانند که با این کارها بیشتر نابود می‌شوند.

وی ادامه داد: از دقیانوس زمان نترسید. او هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. افرادی که فکر می‌کنند هنوز می‌توانیم با مذاکره با آمریکا به نتیجه برسیم، بدانید که تنها راه پیشرو انزجار و نفرت از آمریکاست. ترامپ جنایتکار است و فقط به فکر منافع خودش است.

علی زمان ما مستکبران را نابود می‌کند

عالی‌ترین مقام جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اگر روحیه کفر به طاغوت و انزجار از آمریکا و همراهانش در ما باشد خداوند ما را نجات خواهد داد، خاطرنشان کرد: آمریکا از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند. ترامپ به همانند عبدو همه‌جانبه وارد میدان شده است ولی امیدواریم آنطور که علی در زمان‌های گذشته طاغوت را نابود کرد، علی زمان ما هم آمریکا و ستمگران را نابود کند. البته آنها تاریخ را نمی‌بینند، کور و کر هستند و هیچ چیز را نمی‌فهمند.

موحدی کرمانی اضافه کرد: در جریان طبس خدا چطور آمریکا را نابود کرد. باز هم اگر ما وحدت داشته باشیم خدا آمریکا را نابود می‌کند. من در پایان به ترامپ می‌گویم هر کاری می‌توانی در ضربه و اهانت به ما انجام بده. زور تو به نور خدا نمی‌رسد. آقای ترامپ هر چه می‌خواهی تحریم کن اما بدان نتیجه آن نابودی و رسوایی خودت است.
/ایلنا