کد خبر: ۲۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۵۱

"بارش برف" در تهران آغاز می شود

نقشینه گفت: امروز در حال حاضر بارش برف و باران، غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور از جمله استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و زنجان را فرا گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "سه شنبه دهم دی ماه 92" در حال حاضر بارش برف  و باران غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور از جمله استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و زنجان  را فرا گرفته است.

نقشینه اظهار داشت: گستره بارش ها فردا به دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس  و دامنه های جنوبی البرز هم خواهد رسید و همچنین بارش برف و باران به سواحل جنوبی دریای خزر نیز نفوذ می کند و از بعدازظهر فردا از از میزان بارش ها در شمال غرب و غرب کاسته می شود اما بارش ها برای نواحی مرکزی وتا روز پنجشنبه ادامه می یابد.


وی افزود: طی امروز در نیمه غربی کاهش محسوس دما و فردا در نیمه شرقی کاهش محسوس دما رخ  می دهد و خلیج فارس و دریای عمان طی دو روز آینده مواج پیش بینی می شود.

وی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده افزود: آسمان تهران امروز نیمه ابری، در اواخر وقت ابری و بارش برف و فردا، ابری در بعضی ساعات بارش برف و روز پنجشنبه، ابری و بارش پراکنده در پاره ای نقاط مه آلود پیش بینی می شود و تهران روز جمعه کاهش محسوس دما خواهد داشت .