کد خبر: ۲۲۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۵۸

کی‌روش: رویای یک ملت را روی دوشم حس می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار برابر پرتغال و انتظار صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام‌جهانی گفت: خیلی وقت است این رویایی ملت ایران را روی دوشم احساس می‌کنم.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار برابر پرتغال و انتظار صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام‌جهانی گفت: خیلی وقت است این رویایی ملت ایران را روی دوشم احساس می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران به آخرین دیدار تیم ملی برابر پرتغال اشاره کرد و گفت: باید تمرینات ریکاوری را کامل کنیم. تیم ملی کار بزرگ و مهم در پیش دارد. بازی با پرتغال جذاب ترین و مهمترین بازی چند سال حضورم در ایران است که امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اهمیت این دیدار خاطرنشان کرد: قطعا دیدار با پرتغال مهمترین بازی ماست. ما می توانیم با پیروزی برابر پرتغال به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی راه پیدا کنیم. برای همین این ببازی مهمترین دیدار ماست.

کارلوس کی روش با تاکید بر اینکه قبل از حضور در روسیه کسی تصور این نتایج را نمی کرد گفت: با بازیهایی که داشتیم باعث شدیم که این رویا همچنان زنده بماند. ما شرایط متفاوتی را پشت سر می گذاریم و امیدواریم با پیروزی برابر پرتغال صعود کنیم.

وی در ادامه با انتقاد از داور دیدار ایران برابر اسپانیا گفت: بازیکنان اسپانیا به طور دائم با داور صحبت می کردند. رفتار او با بازیکنان دو تیم دوگانه بود. داور با بازیکنان اسپانیا با محبت بود اما با بازیکنان ما بسیار رفتار خشن و غیر قابل قبولی از خود نشان می داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: رفتار این داور به داور چهارم هم رسیده بود به گونه ای که من مجبور شوم و بروم به او بگویم اگر می خواهد من را بزند.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: من نمی دانم دلیل بودن ویدئو چک برای چیست؟ این باید اشتباهات انسانی را به حداقل برساند اما این اتفاق نیفتاد. ما بیشتر از بیست بار فیلم گل را دیدیدم که گل ما سالم بود.

کی روش در مورد انتظاری که مردم ایران دارند و رهبر معظم انقلاب هم پیام تشکر صادر کرده اند گفت: آرزوی این ملت را خیلی وقت است که من روی شانه هایم احساس می کنم. برخی افراد دیر از خواب بلند شدند اگر قرار بود از تیم ملی ایران حمایت شود باید این حمایت ها سر وقت می رسید.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: امیدوارم این بار بتوانیم از این اتفاقات درس بگیریم. همان دسته از افرادی که همیشه به برنامه های تیم ملی بیاحترامی کردند یک بار همیشه درس بگیرند. چرا که در هشت سال گذشته چیزی در فوتبال ایران تغییر نکرده است.

کارلوس کی روش افزود: بعد از جام جهانی برزیل برنامه هایم را اعلام کردم اما توجهی نشد، برای جام ملت های آسیا همین شرایط رخ داد و کسی اهمیتی به برنامه ها نداد و درسی نگرفت. امیدوارم این بار مسئولان درس بگیرند و بدانند برنامه هایی که ما داریم باید اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: از صمیم قلبم خیلی تشکر می کنم از همه حمایت هایی که صورت گرفته است ولی الان این جملات دیگر روزهای تمرینی که از دست دادیم را دیگر نمی تواند برگرداند. همین طور بازی های تدارکاتی که از دست دادیم را نمی توانیم برگردانیم.

وی در مورد اینکه قراردادش تمدید شده است گفت: همانطور که گفتم الان زمانی نیست که بخواهیم در مورد آینده صحبت کنیم. باید در مورد حال صحبت کنیم. ما صحبت های رسمی با همدیگر داشته ایم اما الان می خواهم در مورد بازی با پرتغال تمرکز کنم. بین من و فدراسیون فوتبال مشکلی وجود ندارد. چیزی که مهم است بازی با پرتغال است. بعد از این می توانیم در مورد آینده صحبت کنیم.

کی روش در مصاحبه ای هم که با رسانه های خارجی داشت بازهم به انتقاد از داور دیدار با اسپانیا پرداخت و گفت: وقتی بحث تکنولوژی به میان می آید نباید از اشتباه انسانی صحبت کرد. گلی که ما به ثمر رساندیم درست بود چون توپ را آزمون لمس نکرد. اما داور این گل را نپذیرفت. من قبلا دفاع می کردم از ویدئو چک اما الان نشان داد که اشتباه هم هست.
*مهر