کد خبر: ۲۲۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۶

افشای جزئیاتی از زندگی خصوصی جکی چان

کتاب جدیدی درباره ستاره سرشناس چینی منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ زندگی نامه جدیدی از «جکی چان» بازیگر، کارگردان و تهیه کننده مشهور چینی در ماه نوامبر منتشر می شود؛ اثری که به دوره های مختلف زندگی و فعالیت های هنری این ستاره بزرگ می پردازد.

این کتاب که «هرگز بزرگ نشو» نام دارد، از سوی شرکت «گالری بوکس» در ۳۵۲ صفحه روانه بازار می شود. این شرکت با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام خبر گفت، جکی چان در این کتاب برای نخستین بار ماجراهای جالبی درباره کودکی، تحصیل در آکادمی هنرهای چین و تجریبات تلخ هنری را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد.

بخش عمده کتاب درباره دوران بازیگری جکی چان در سینمای هنگ کنگ و هالیوود است و این هنرمند چینی خاطراتش از همکاری با ستاره های آسیایی و آمریکایی را بیان می کند.

جکی چان فعالیت های حرفه ای خود را در هنگ کنگ شروع کرد. او با بازی در فیلم های حادثه ای به اوج شهرت رسید و در دهه ۹۰ میلادی به یکی از ستاره های آسیایی هالیوود تبدیل شد. او از معدود بازیگرانی است که در صحنه های پرهیجان و خطرناک آثارش از بدلکار استفاده نمی کند و به همین دلیل چندین بار به سختی مجروح شده است.

از فیلم های مشهور جکی چان ۶۴ ساله می توان به «جاسوس تصادفی»، «ساعت شلوغی»، «دور دنیا در هشتاد روز» و «پاندای کونگ فوکار» اشاره کرد. او در مراسم اسکار گذشته به پاس سال‌ها فعالیت سینمایی و دستاوردهای ارزنده هنری، جایزه اسکار افتخاری گرفت.

زندگینامه دیگری از جکی چان در اواخر دهه ۹۰ میلادی منتشر شد، اما به گفته انتشارات «گالری بوکس»، کتاب جدید شامل مطالب متنوع و جذاب‌تری است و دوره های بیشتری از زندگی این هنرمند چینی را شامل می شود.