کد خبر: ۲۲۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۴

لجبازی پدر مایکل جکسون در بستر مرگ

جو جکسون، پدر مایکل جکسون در سن ۸۹ سالگی در بستر مرگ است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ خانوادۀ این مدیربرنامۀ موسیقی می‌گویند پدرشان عمری به دنیا ندارد و در این حال اجازه نمی‌دهد آنها به ملاقاتش بروند و در کنارش باشند.

جرمین جکسون، پسر دیگر جو، که ۶۳ سال دارد به دیلی میل گفت: «پدرم اکنون بسیار شکننده است و فرصت زیادی ندارد. خانوادۀ او نیاز دارند کنارش باشند این تنها آرزوی همگی ما در آخرین روزهای زندگی اوست.»

جکسون سال‌هاست که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند و طبق گزارش‌ها اخیرا خانواده‌اش را از ملاقات با خود و دسترسی به مدارک پزشکی‌اش منع کرده است. علی‌رغم تمام درخواست‌ها از جانب خانواده او تنها به همسرش کاترین، و دخترها رِبی و جووانی و یاشی براون، نوه‌اش اجازۀ ملاقات در بیمارستان لاس وگاس را داده است.

جرمین در ادامه گفتگو با دیلی میل اظهار داشت: «هیچ‌کس نمی‌داند چه خبر است. ما باید التماس و درخواست کنیم تا بتوانیم پدر خودمان را ببینیم آن هم در چنین زمان حیاتی و بخصوصی….

«ما بسیار ناراحتیم. ما خبر نداریم او کجاست و نتوانستیم عکس درست و حسابی از او ببینیم حتی از دکترش. مادرم از نگرانی مریض شده بود. این خواستۀ هر خانواده‌ای است اما بعضی افراد اطراف او فکر می‌کنند آنها بهتر از ما می‌دانند… در حالیکه اینطور نیست.»

طبق گزارش‌ها جو جکسون پس از حملۀ قلبی در سال ۲۰۱۵ دچار زوال عقل و همچنین نابینایی است.

جو جکسون یک مدیربرنامۀ بااستعداد و قدرتمند در حوزه موسیقی بود که سال‌ها فرزندانش، از جمله جنت و مایکل جکسون، ستارۀ بی بدیل پاپ را در این حرفه راهنمایی و مدیریت کرد. نام او در سال ۲۰۱۴ به تالار مشاهیر راک اند رول وارد شد.

مایکل جکسون در سال ۱۹۹۳ در برنامۀ اپرا وینفری اظهار داشت در دوران کودکی از جانب پدرش مورد آزار روحی و جسمی قرار می‌گرفته و پدرش نسبت به تمرینات او و خواهر برادرانش بسیار سخت‌گیر بوده و آنها را با کمربند می‌زده. هرچند او تائید می‌کرد که سخت‌گیری پدرش در موفقیت او سهم بسزایی داشته است. جو جکسون یازده فرزند داشت و عده‌ای از آنها هم منکر اذیت و آزار او شدند. همچنین کاترین مادر مایکل نیز سعی داشت تنبیهات همسرش را توجیه کند و هرگز قبول نکرد که برخورد جکسون با فرزندانشان مصداق آزار جسمی است. مایکل علی‌رغم تمام این شکایات پدرش را بخشیده بود و حتی روزی را در سال به نام او نام‌گذاری کرده و سالیانه او را تکریم می‌نمود.

جکسون در سال ۲۰۱۷ برای نحوۀ برخوردش با فرزندان عذرخواهی کرد.