کد خبر: ۲۲۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۵

ساختمان جدید شعبه بانک صنعت و معدن در همدان افتتاح شد

ساختمان جديد شعبه بانك صنعت و معدن در استان همدان طي مراسمي با حضور محمد ناصر نيكبخت استاندار همدان ، علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل و اعضاي هيات مديره اين بانك و جمعي از مسئولين استان افتتاح شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، احداث ساختمان جديد به منظور ارتقاء سطح خدمت رساني اين بانك در راستاي توسعه صنعتي استان صورت گرفته است .

نيكبخت در اين مراسم گفت : بانك صنعت و معدن بانكي است كه صنعتگران ، مسئولين و همه مردم نسبت به نقش مهم آن در توسعه صنعتي و ايجاد اشتغال در كشور آگاهند.

وي مديريت ارشد بانك صنعت و معدن را فردي توصيف كرد كه سال هاي متمادي در صنعت كشور فعاليت داشته ، بخش توليد را به خوبي مي شناسد و امروز به عنوان يك مدير ارشد بانكي علاوه بر اعطاي تسهيلات ، به عنوان يك مشاور كارآمد در كنار صنعتگران كشور است.

افخمي نيز در اين مراسم اعلام داشت : به زودي يك طرح بزرگ صنعتي با ميزان اشتغالزايي بالا توسط بانك صنعت و معدن در استان همدان تامين مالي خواهد شد كه نقش كارآمدي در توسعه صنعتي استان خواهد داشت.

گفتني است بانك صنعت و معدن طرح هاي زيادي را در استان همدان تامين مالي كرده است كه از آن ميان مي توان به فروسيليس غرب پارس و پويا طب هگمتانه اشاره كرد.

در ضمن صنايع كوچك و متوسط همدان مبلغ 40 ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.
برچسب ها: صنعت و معدن