کد خبر: ۲۲۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۵۲

شفر استقلال را تهدید کرد

شفر در اولین تمرین فصل جدید تیم فوتبال استقلال تهران از حضور دوباره‌اش به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در اولین تمرین فصل ۹۸ - ۹۷ در مجموعه ورزشی صنایع دفاع در جمع خبرنگاران، گفت: باید اول از همه بگویم که خیلی خوشحال هستم که به ایران بازگشته‌ام و می‌توانم دوباره با تیمم کار کنم. شما دیدید که همه بازیکنان در حال‌ حاضر در تمرین حضور ندارند، چرا که در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور دارند. ما بازیکنان مصدومی داریم.

او در ادامه‌ درباره پادوانی نیز، گفت‌: شنیده‌ام که شرایط درمان پادوانی دارد بهتر و بهتر می‌شود. از این بابت خیلی خوشحال هستم. امیدوارم که او دوباره بتواند به جمع ما برگردد. پادوانی می‌تواند حتی به عنوان یکی از کادر فنی به ما کمک کند.

شفر در ادامه‌ گفت‌: برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در بازی ‌امروزش برابر پرتغال بهترین آرزوها را دارم. یادتان باشد قبل از جام جهانی گفته بودم که اگر بتوانید مراکش را ببرید، درهای موفقیت به روی شما باز می‌شود. اسپانیا و مراکش هر دو برای بازی کردن با ایران عصبی بودند. تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در حال‌ حاضر سه امتیاز دارد. فکر می‌کنم بتوانیم امروز پرتغال را ببرید. تاکتیک تیم‌ ‌ملی ایران خیلی خوب بود. در چنین تورنمنت‌هایی کار دفاعی خوب می‌تواند برنده را مشخص کند و کار تهاجمی می‌تواند برنده بازی را مشخص کند. اگر تیم‌ ‌ملی ایران مقابل اسپانیا اندکی شانس و اعتماد به نفس بیش‌تری داشت می‌توانست نتیجه‌ بهتری بگیرد. تیم‌ ‌ملی ایران برابر اسپانیا سه، چهار موقعیت خوب داشت. امیدوارم بازی امشب مقابل پرتغال را ببرید، این برای فوتبال ایران خوب است. بابت بازیکنانم خیلی خوشحال هستم از جمله امید ابراهیمی و مجید حسینی خیلی خوب مقابل اسپانیا بازی کردند. هم‌چنین بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت. فکر کنم در این بازی پنج، شش بازیکن که در لیگ ایران بازی می‌کردند به میدان رفته بودند، می‌توانست پژمان منتظری هم بازی برسد. این یک تضمین است که لیگ ایران بهتر از آن چیزی است که خارجی‌ها نسبت به لیگ ایران تصور می‌کنند و هم‌چنین استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تیام نیز، گفت‌: شاید تیام پس فردا باز گردد. امیدوارم که باشگاه راه‌حل خوبی برای این موضوع پیدا کند. ما وقت زیادی نداریم و برای لیگ قهرمانان آسیا و هم‌چنین فصل جدید لیگ برتر این بازیکن را لازم داریم.

او درباره رضایتش در مورد جذب بازیکنانی که استقلال در این فصل گرفته است، اظهار کرد: من درباره بازیکنان جدید بارها با باشگاه صحبت کرده‌ام. تمرکزی که ما در فصل نقل‌ و انتقالات داشتیم، برای جذب بازیکنان جوانی بود برای آینده باشگاه. باشگاه پنج، شش بازیکن جوان برای آینده و آکادمی جذب کرد. بازیکنان جدید باید برای جایگاه خود در باشگاه بجنگند. باید ببینیم بعد از جام جهانی روسیه برای بازیکنان ملی‌پوشمان چه اتفاقی خواهد افتاد. کسی نمی داند چه اتفاقی رخ خواهد داد. قرارداد وریا به اتمام رسیده است و مجید حسینی می‌تواند با پول کم از باشگاه جدا شود. البته من شرایط در قرارداد را متوجه نمی‌شوم. باید سطح این بازیکنان در حد یک میلیون دلار باشد.

سرمربی استقلال در ادامه‌ گفت‌: امید نورافکن، مجید حسینی زمانی که به باشگاه آمدند می گفتند شاید بتوان در ترکیب اصلی حاضر شوند. پس از ۹ ماه دیدیم که مجید حسینی یکی از بهترین مدافعان آسیا است و امید نورافکن هم به اروپا رفت. امیدوارم که بازیکنان جدید بدانند که این کار شدنی است و تلاش خود را کنند.

شفر گفت‌: چیزی که خیلی مهم است، قرارداد با وریا غفوری، جپارف و امید ابراهیمی است.

سرمربی استقلال گفت‌: خیلی از باشگاه‌ها هم‌چون سپاهان، بازیکنان خیلی خوبی دارند. این تضمین وجود ندارد که ما بگوییم قطعا مثل فصل گذشته خوب بازی می‌کنیم. همه تیم‌ها قوی‌تر و خوب شده‌اند.

او درباره بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل السد قطر، اظهار کرد: السد ژاوی را دارد و هم‌چنین بازیکنان گران قیمتی را جذب کرده است.

شفر درباره جذب بازیکنان خارجی از جمله الحاجی گرو، گفت‌: هفت ماه پیش که ما می‌خواستیم بازیکن خارجی جذب کنیم همه می‌گفتند که در ایران شرایط سخت است. ایجنت‌ها به بازیکنان گفته بودند که به ایران و تیم فوتبال استقلال نروند، ما می‌خواهیم که گرو بیاید. گرو می‌تواند همان کاری که تیام کرد را در استقلال انجام دهد.

سرمربی استقلال هم‌چنین در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره نبودن بازیکنانی هم‌چون قربانی، برزای، حسین حسینی، جابر انصاری در تمرین امروز (دوشنبه) باشگاه ، اظهار کرد: من فهرست به باشگاه ارائه کرده‌ام چه بازیکنانی را نیاز داریم.

او ادامه‌ داد: استقلال در رنکینگ جهانی رتبه‌اش بهتر شده است. زمانی که کار ما با حضور قطعی بازیکنان تمام شود، آن موقع می‌توانم در مورد ماندن و یا نماندن این بازیکنان صحبت کنم. باشگاه باید با این بازیکنان مذاکره کند.

او درباره اتهامات مالی که به او زده‌اند، گفت‌: من این را در فرودگاه شنیدم. نمی‌دانم چه کسی پاسپورت من را گرفت. چنین چیزی ممکن نیست. اگر پاسپورت من تا یک هفته‌ دیگر باز نگردد باشگاه دچار مشکل بزرگی خواهد شد. این موضوع وظیفه باشگاه است و استقلال باید هر چه‌ سریع‌تر ‌این اتفاق را بر طرف کند. من می دانم که باشگاه مشکل مالی دارد و اعضای باشگاه باید به مدیریت کمک کند.