کد خبر: ۲۲۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۳۵

جوردن پیل سریالی برای یوتیوب می‌سازد

وبسایت اینترنتی یوتیوب سفارش محصول جدیدی را به جوردن پیل داده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ یوتیوب تصمیم گرفته برای سال 2019 یک سریال شش قسمتی علمی تخیلی بسازد و وظیفه ساخت آن را بر دوش جوردن پیل کارگردان و فیلمنامه نویس سرشناس و سیاه پوست آمریکایی قرار داده است. پیل که امسال جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را برای اثر تازه اش «برو بیرون» دریافت کرد خالق این سریال کمدی/ علمی-تخیلی است که قرار است به شکل یک آنتالوژی ساخته شود.

آدام برنشتاین که سابقه کارگردانی سریال های «فارگو» و «30 راک» را در پرونده اش دارد دو اپیزود نخست این مجموعه را کارگردانی خواهد کرد. گفته می شود هر قسمت از این سریال که فعلا «شهر عجیب» یا «ویرد سیتی» نام دارد حدود 30 دقیقه خواهد بود. همین طور خوزه مولینا که سابقه ساخت سریال های ابرقهرمانی مثل «مامور کارتر» و «تیک» را در کارنامه اش دارد تهیه کننده این مجموعه خواهد بود و چارلی سندرز نویسنده نامزد جایه امی هم پیل را در راه نوشتن متن آن یاری خواهد کرد.

داستان این سریال در مورد آینده ای نه چندان دور در کلان شهری به اسم «ویرد» است. هر اپیزود از این سریال قرار است داستانی از این شهر را روایت کند که مشکلات امروز جامعه آمریکا را مطرح می کنند.
*تسنیم