کد خبر: ۲۲۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۱۹

اختراع جدید سامسونگ، یک گوشی با 3 نمایشگر! +عکس

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، اختراع جدید سامسونگ یک گوشی هوشمند با نمایشگر 3 گانه است که کارشناسان کره‌ای هم‌اکنون بر روی طراحی آن کار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ با اینکه این روزها توجه اکثر رسانه‌ها و مردم بر روی تلفن هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ با نام احتمالی گلکسی X است، اما به نظر می‌رسد طراحان این شرکت توجه ویژه خود را به نوآوری در بخش طراحی گجت‌ها معطوف کرده‌اند و حتی اخیرا شاهد انتشار پتنت جدید آنها با صفحه نمایش به معنای واقعی بی‌حاشیه بودیم.



در این پتنت جدید، 4 مدل با طراحی متفاوت اما ویژگی‌های یکسان قرار گرفته‌اند. مدل‌های 1، 3 و 4 همه از دو صفحه نمایش بهره می‌برند، اما ضخامت‌ حاشیه‌های دور صفحه در این سه مدل متفاوت است. مدل شماره 1 به احتمال زیاد به نسبت سه مدل دیگر برای نهایی شدن در آینده شانس بیشتری دارد؛ در این نسخه شاهد یک صفحه نمایش نسبتا دراز در جلو و همچنین پشت گوشی هستیم. همچنین به لطف استفاده از صفحه نمایش اینفینیتی سامسونگ، خبری از بریدگی صفحه نمایش نیست. علاوه بر این، میکروفون گوشی و دوربین سلفی آن نیز به احتمال زیاد زیر صفحه نمایش تعبیه می‌شود.

اما اگر به مدل 3 از این پتنت توجه کنید، متوجه شباهت آن به زبان طراحی قدیمی محصولات سامسونگ خواهید شد؛ یک صفحه نمایش با پنل 16:9 و یک دکمه هوم فیزیکی. یک پنل دیگر با همین ابعاد و مشخصات نیز در بخش پشتی گوشی قرار می‌گیرد. با این حال دیگر خبری از دوربین در آن بخش نیست. در واقع سامسونگ محصولی تنها با یک دوربین را طراحی کرده است. شایان ذکر است که مدل چهارم در این پتنت دارای یک دوربین سلفی در بخش جلویی خود است. احتمالا دلیل این موضوع، بدنه پشتی متفاوت باشد که حاوی صفحه نمایش به معنای واقعی بی‌حاشیه است.

برخلاف این سه مدل، گجت شماره دو (Model Type 2) در این پتنت از لحاظ طراحی متفاوت است و از سه صفحه نمایش بهره می‌برد؛ در این اختراع جدید سامسونگ دو صفحه نمایش تماما بی‌حاشیه در جلو و پشت گجت و یک نمایشگر دیگر دور فریم دستگاه قرار می‌گیرد. مشخص نیست کاربرد صفحه نمایش سوم در این گجت چه خواهد بود و در نحوه استفاده از گوشی هوشمند چه تغییراتی ایجاد می‌کند.

با این حال بدیهی است که این پتنت تنها یک ایده ذهنی از کارشناسان کره‌ای است و قرار نیست این اختراع جدید سامسونگ خیلی زود به مرحله اجرایی برسد. اما اگر گوشی های هوشمند انعطاف‌پذیر محبوبیت خوبی بدست نیاورند، سامسونگ می‌تواند به فکر این پتنت و محصولات جالب آن باشد.