کد خبر: ۲۲۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۷

نام کامل اندروید P لو رفت

ظاهرا، یکی از کارمندان شعبه‌ی لهستان هواوی طی یک مکالمه با یکی از کاربران که در مورد گوشی خود سوالی مطرح کرده، به‌طور ناخواسته به نام کامل این اندروید اشاره کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ گوگل معمولا نام کامل نسخه‌های اندروید را همزمان با عرضه‌ی نهایی آن‌ها اعلام می‌کند و اندروید P هم از این قاعده مستثنا نیست. هرچند با توجه به اخبار منتشر شده، نسخه نهایی این اندروید حدود یک ماه دیگر عرضه می‌شود، اما حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که در آن به‌طور ناخواسته به نام کامل این نسخه از اندروید اشاره شده است. ظاهرا، یکی از کارمندان شعبه‌ی لهستان هواوی طی یک مکالمه با یکی از کاربران که در مورد گوشی خود سوالی مطرح کرده، به‌طور ناخواسته به نام کامل این اندروید اشاره کرده است.

در یکی از این پاسخ‌ها، از اندروید P به‌عنوان اندروید Pistachio (پسته) یاد شده است و این نام با گزارشی که چندی پیش خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرد، همخوانی دارد. البته در گزارش بلومبرگ آمده که نام این اندروید «بستنی پسته‌ای» خواهد بود اما امیدواریم این غول تکنولوژی از استفاده از عبارت «بستنی» دست بکشد و تنها به کلمه «پسته» قناعت کند.