کد خبر: ۲۲۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۵

بانک ملی ایران همگام با مردم در صرفه جویی آب و برق

بانک ملی ایران همگام با مردم در صرفه جویی آب و برق با درخواست مسئولان وزارت نیرو از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب و برق، بانک ملی ایران نیز اقدامات اساسی را برای گذر از پیک تابستان در دستور کار خود قرار داده است.

اقدامات اساسی بانک ملی ایران برای کاهش مصرف انرژی

بانک ملی ایران که از دیرباز صرفه جویی در مصرف انرژی را سرلوحه کار خود قرار داده، این روزها نتایج مثبت عملکرد خود در این حوزه را مشاهده می کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، استفاده از لامپ های کم مصرف و کاهش تعداد وسایل روشنایی تا حد مطلوب، از مهمترین اقدامات بانک برای کاهش مصرف برق بوده است.

تامین برق مصرفی ساختمان ها با استفاده از ژنراتور و نیز سلول های خورشیدی، یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای کاهش مصرف برق شهری است، به طوری که هم اکنون ساختمان مدیریت بانک به همراه سه شعبه بزرگ و پرمصرف حافظ، سعدی و مرکزی بانک ملی ایران از انرژی خورشیدی بهره می گیرند.

از سوی دیگر پروژه تامین برق مصرفی ساختمان های دیگر بانک از طریق انرژی خورشیدی تا زمانی که توجیه اقتصادی داشته باشد، در حال طی مراحل قانونی است، به طوری که حدود 200 ساختمان بانک به این منظور شناسایی شده است.

تغییر دمای آسایش تا 25 درجه نیز باعث کاهش مصرف انرژی شده، به طوری که اثر این اقدامات در هزینه برق مصرفی واحدهای بانک به خوبی مشهود است.

از سوی دیگر، مصرف آب در بانک ملی ایران کنترل شده است، به طوری که تا حد امکان شیرهای آب هوشمند در ساختمان های بازسازی شده استفاده می شوند.

استفاده از آب بازیافتی موسوم به «آب خاکستری» در برخی ساختمان های بانک نیز می تواند از هدررفت حجم قابل توجهی از آب جلوگیری کند که اجرای این طرح در مراحل نهایی خود قرار دارد.

همچنین تلاش شده با فرهنگ سازی میان کارکنان، صرفه جویی در مصرف انرژی نهادینه شود. پروژه طراحی و استقرار سیستم مدیریت انرژی بر اساس استاندارد ISO50001 نسخه 2011 نیز در ساختمان های منتخب بانک ملی ایران از اواسط سال گذشته آغاز شده و هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.


تحقق رویای آبرسانی به کویر با حمایت بانک ها

طرح ملی شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور که به صورت یک کنسرسیوم و با عاملیت بانک ملی ایران پیاده سازی شده، به سرعت در حال پیشرفت است.

در جلسه ای که با حضور جمعی از مدیران عامل بانک های عضو این کنسرسیوم و نیز رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در محل بانک ملی ایران تشکیل شد، آخرین وضعیت این پروژه ملی مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر محمد رضا حسین زاده،مدیر عامل بانک ملی ایران در این جلسه گفت: هر چند که برخى، خدمات نظام بانکى را نادیده مى گیرند،شبکه بانکى همواره در شرایط سخت در کنار مردم بوده و در هر شرایطى به کمک کشور آمده است.

وی افزود: اکنون که کشور با بحران آب مواجه است، باید به فکر کودکان و نسل های آینده باشیم.از این رو شبکه بانکى با احساس مسئولیت در قبال بحران کمبود آب و خشکسالى، در طرح ملی شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور، فعالانه مشارکت مى کند.

حسین زاده تاکید کرد: با مشارکت بیشتر بانک هاى دولتى، کنسرسیومى به عاملیت بانک ملى ایران تشکیل شده است تا با احداث ایستگاه هاى عظیم آب شیرین کن در استان هرمزگان و انتقال آب شیرین شده خلیج فارس به استان هاى کویرى و مرکزى کشور، نگرانى ها درباره کمبود آب شیرین در این مناطق برطرف شود .

مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار کرد: همکارى و مشارکت بانک هاى دولتى و نیمه خصوصى در این پروژه بسیار عالى بوده و موجب تشکر و امتنان است. با تلاش های صورت گرفته، این پروژه در مرحله انعقاد و امضاء قرارداد است و به زودى مراحل پرداخت آن شروع مى شود.

به گفته حسین زاده کارشناسان زبده و ورزیده بانک ملى ایران پس از بازدید میدانى، به صورت فشرده و شبانه روزى طرح را بررسى نمودند و در مرحله بعدی هیات مدیره بانک نیز طرح را  به تصویب رساند.

وی حجم مشارکت بانک ها در این پروژه را 18 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه مطابق زمانبندى باید در سال ١٣٩٨ به بهره بردارى برسد.

محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی نیز در این جلسه ضمن تشکر از حمایت بانک ها به خصوص بانک ملی ایران از پروژه های بزرگ ملی گفت: کارشناسی دقیق بانک ملی ایران و حساسیت در طرح باعث شد تا این طرح ملی با دقت بیشتری به اجرا درآید.

پورابراهیمی اشاره کرد: نقش بانک ها در چرخه اقتصادی کشور بسیار پراهمیت بوده و در این دوره، اهمیت بیشتری یافته است. این پروژه یک ‌نمونه موفق از حمایت نظام بانکی از بخش خصوصی، در طرح های بزرگ ملی است.

وی تاکید کرد: اکنون که کشور با بحران آب مواجه است، همت شبکه بانکی کشور در رفع این معضل و مشارکت در این طرح عظیم و ملى ستودنی است.

وی افزود: اگر بخواهیم وضعیت اقتصاد کشور ایده آل شود و شاهد اتفاقات بزرگی ‌در صنایع باشیم، باید جایگاه نظام بانکی را تقویت کنیم.

پورابراهیمی بانک ملی ایران را به عنوان بزرگترین بانک دولتی، بازوی توانمند پروژه های بزرگ‌ ملی نامید و از همکارى و مشارکت بانک هاى دولتى و نیمه خصوصى برای مشارکت در این پروژه، تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است کنسرسیومى با مشارکت تعداد زیادی از بانک های دولتی و عاملیت بانک ملى ایران تشکیل شده است تا در طرح بزرگ ملی احداث ایستگاه هاى عظیم آب شیرین کن در استان هرمزگان و انتقال آب شیرین شده خلیج فارس به استان هاى کویرى و مرکزى کشور، مشارکت کنند.

9 بانک ملی ایران، سپه، کشاورزی، ملت، صنعت و معدن، صادرات، رفاه، تجارت و توسعه تعاون در اجرای این طرح مشارکت دارند.

این پروژه با هدف انتقال، تامین و شیرین سازی سالانه 130 میلیون متر مکعب در خط لوله ای به طول 900 کیلومتر از استان های هرمزگان، کرمان و یزد عبور می کند تا علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت های مس سرچشمه، گل گهر سیرجان و چادرملو، آب شرب این مناطق را نیز تامین کند.

شرکت مهندسی توسعه آب آسیا در بخش شیرین سازی و شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس در بخش انتقال، اجرای پروژه را بر عهده دارند.

کنسرسیوم مذکور تامین اعتبار بیش از 18 هزار میلیارد ریالی این پروژه را تعهد کرده است.


سرپرست اداره کل گزینش بانک ملی ایران منصوب و معارفه شد

طی مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران، مهدی ملک مجد به عنوان سرپرست اداره کل گزینش این بانک معارفه شد.

حبیب الله رشید ارده معاون منابع انسانی بانک در این مراسم با تاکید بر اهمیت گزینش افراد مطمئن و امین برای فعالیت در بانک، گفت: خوشبختانه سرپرست اداره کل گزینش بسیار توانمند است و از همین رو مورد اعتماد مدیرعامل بانک قرار گرفته است.

وی افزود: بانک ملی ایران نهادی بزرگ و تاثیرگذار در کشور است، بنابراین نقش گزینش در انتخاب همکاران می تواند بسیار مهم باشد.

ملک مجد نیز در این مراسم با تقدیر از  مدیریت عالی بانک ملی ایران به دلیل اعتمادی که برای تصدی این سمت به او شده است، تاکید کرد :در تحقق اهداف بانک از همه توان خود بهره خواهد گرفت.

در پایان، حکم انتصاب مهدی ملک مجد به عنوان سرپرست اداره کل گزینش که به امضای دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران رسیده است، به وی تقدیم شد.


بانک های مهر اقتصاد و صنعت و معدن هم به «بله» پیوستند

با پیوستن بانک های مهر اقتصاد و صنعت و معدن، ۱۸ بانک و موسسه مالی تحت پوشش سرویس بانکی پیام رسان «بله» قرار گرفته‌اند.

با پیوستن دو بانک مذکور به «بله»، اکنون امکان انجام خدمات بانکی از مبدا 18 بانک ملی ایران، سامان، ایران زمین، انصار، آینده، پست بانک، کشاورزی، شهر، حکمت ایرانیان، پاسارگاد، دی، پارسیان، ملت، سرمایه، تجارت، اقتصاد نوین، مهر اقتصاد و صنعت و معدن در این پیام رسان فراهم شده است و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

لازم به ذکر است، مهر اقتصاد هنوز عضو شبکه‌ی شتاب نیست؛ به همین دلیل امکان پرداخت و خرید با آن وجود ندارد و کارت ‌به ‌کارت تنها بین کارت‌های مهر اقتصاد با یکدیگر فعال است.

«بله» تنها پیام رسان بومی با قابلیت انجام خدمات بانکی است که علاوه بر دارا بودن قابلیت های ارتباطی دیگر پیام رسان ها، انواع خدمات بانکی از قبیل اعلام موجودی، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را نیز داراست.

همچنین کاربران «بله» می توانند در حین استفاده از فضای یک پیام رسان، همزمان درخواست پول نیز بدهند.

«بله» نخستین پیام رسانی است که زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است. این پیام رسان با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است.

اکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار نفر کاربر، عضو این پیام رسان هستند.


بنگاه های اقتصادی و مناطق زلزله زده، مقصد سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به کرمانشاه

مدیرعامل بانک ملی ایران که به اتفاق مدیران عامل بانک هاى صنعت و معدن و سپه و از طرف شوراى هماهنگى بانکها به استان کرمانشاه سفر کرده است، ضمن افتتاح چند پروژه تولیدی و اقتصادی، از مناطق آسیب دیده و بازسازی شده در زلزله سال گذشته نیز بازدید کرد.

دکتر محمد رضا حسین زاده در سفر به این استان در شهرستان های قصرشیرین و سر پل ذهاب حضور یافت.

مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه استاندار کرمانشاه، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و تعدادی دیگر از مدیران عامل بانک ها، در جریان این سفر پروژه های شرکت کشت و صنعت پیوند بیستون قصرشیرین، شرکت قوطی سازی مخصوص نوشابه ها در شهرک صنعتی فرامان و دامپروری ماهیدشت را افتتاح کردند.

در ادامه این سفر، مدیرعامل بانک ملی ایران در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان که با حضور استاندار، نمایندگان استان در مجلس، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، تنی چند از مدیران عامل بانک ها و مدیران عضو ستاد بازسازی استان برگزار شد، شرکت کرد و ضمن تقدیر از مسوولان استان، به تشریح فعالیت های بانک ها در مناطق زلزله زده پرداخت.

حسین زاده با اشاره به پرداخت تسهیلات به ده ها هزار نَفَر از زلزله زدگان،  اقدامات شبکه بانکى  در حوزه مسوولیت اجتماعی، ساخت و احداث  مدارس با استاندارد بالا، خرید و اهدای دستگاه های پزشکی نظیر سیتی آنژیو و کمک های عام المنفعه را از جمله این اقدامات برشمرد.

بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه از خدمات بانک ها بویژه بانک ملی ایران و مساعدت های مدیر عامل بانک در مناطق زلزله زده تقدیر کرد.


همراهی بانک ملی ایران با دولت در ایجاد اشتغال پایدار

بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار، یک هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات طی سه ماه نخست سال جاری در حوزه برنامه اشتغال فراگیر پرداخت کرده است.

این بانک همچنین در جهت ساماندهی و کمک به تکمیل و راه اندازی واحدهای تولیدی با اشتغال کمتر از 100 نفر و بنگاه های کوچک و متوسط، تعداد 186 فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و 922 میلیارد ریال در مدت مذکور تخصیص داده است.

بانک ملی ایران در مدت مذکور همچنین تعداد شش فقره تسهیلات ریالی به ارزش 9 هزار و 560 میلیارد ریال در حوزه های صنایع انتقال آب، احداث راه آهن، کارخانه فولاد، تولید تایر، قوطی فلزی و گردشگری مصوب کرده است.

بانک ملی ایران سال گذشته در راستای کمک به تحقق سیاست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تعداد سه هزار و 982 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 31 هزار و 871 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی و بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرد و با اختصاص بیشترین میزان پرداخت تسهیلات به این واحدها، رتبه نخست نظام بانکی کشور را به خود اختصاص داد.


تحویل ارز و سکه در بانک ملّی ایران، طبق تعهد در حال انجام است

رئیس اداره کل خزانه بانک ملی ایران تاکید کرد: سکه های پیش فروش شده و ارزهای سپرده گذاری شده نزد این بانک به صورت تعهد شده در حال تحویل به مشتریان است.

 علیرضا رواقی اردبیلی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که تحویل سکه های پیش فروش شده بر اساس برنامه از پیش اعلام شده انجام می شود، اظهار کرد: در این زمینه نگرانی خاصی وجود ندارد.

وی همچنین با بیان این که بانک ملی ایران بازپرداخت اصل و سود سپرده های ارزی با همان ارز تحویل شده به بانک را تضمین کرده است، افزود: سپرده گذاران به صورت روزانه در حال مراجعه به شعب هستند و شواهد کاملا نشان دهنده این است که بانک ملی ایران به تعهدات خود پایبند است.


تاکید وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل بانک ملی ایران بر توسعه همکاری های دوجانبه

وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از حمایت های بانک ملی ایران در توسعه امور مرتبط با این وزارتخانه، تاکید کرد که زمینه های همکاری دو نهاد باید بیش از پیش گسترش یابد.

سید محمد بطحایی که با هیات همراه خود در محل بانک حضور یافته بود، در جلسه ای با اشاره به این که ارتباط وزارت آموزش و پرورش با بانک ملی ایران دیرینه است، اظهار کرد: خوشبختانه بانک همواره درخواست های ما را با روی گشوده و تا حد مقدورات قانونی اجابت کرده است.

بطحایی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش و بانک ملی ایران از یک خانواده اند و رویکرد بانک در مواجهه با نیازهای وزارتخانه همیشه با دید گره گشایی بوده است.

در این دیدار، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز با اشاره به خدمات گسترده این بانک به مجموعه وزارت آموزش و پرورش در طول سالیان متمادی گفت: این خدمات از ارائه تسهیلات به فرهنگیان گرفته تا مدرسه سازی و کمک به توسعه فضاها و امکانات آموزشی، همه در راستای توسعه کشور بوده است.

وی افزود: بانک ملی ایران تا کنون 100 مدرسه در مناطق محروم کشور احداث کرده و این روند ادامه خواهد یافت.

به گفته حسین زاده، خدماتی چون ارائه امکان خرید اعتباری از برخی فروشگاه های سراسری کشور به فرهنگیان، همبستگی دو نهاد را افزایش داده و  موجبات رضایت طرفین را فراهم کرده است.

در ادامه این دیدار، تعدادی از مدیران زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش از جمله مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارتخانه و ... خواسته های خود از بانک ملی ایران درباره چگونگی ادامه همکاری شرکت های ذیربط و نیز تسهیلات مورد نیاز را مطرح کردند و درباره آنها تصمیم گیری شد.

وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه همچنین در موزه بانک ملی ایران حضور یافته و از آن دیدن کردند.


فعالیت 111 هزار کانال و بیش از 87 هزار گروه در «بله»

«بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول و... را نیز فراهم کرده تا علاوه بر کاربران عادی، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام رسان هم استفاده کنند.

پیام رسان «بله» اکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار عضو دارد و در فصل بهار امسال تعداد کاربران فعال ماهانه آن به بیش از یک میلیون و 100 هزار کاربر رسیده است.

«بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را داراست.

این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 16 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

در بهار امسال بیش از سه میلیون تراکنش کارت به کارت و بیش از پنج میلیون و 600 هزار تراکنش مالی موفق در پیام رسان «بله» به ثبت رسید. همچنین طی این مدت، بیش از یک هزار و 300 میلیارد تومان انتقال پول از طریق این پیام رسان انجام شده است.

«بله» به جهت قابلیت های متمایز خود نسبت به دیگر پیام رسان ها، بستر مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات و رونق کسب و کارهای اینترنتی نیز محسوب می شود به طوری که در سه ماه نخست امسال بیش از 111 هزار کانال و بیش از 87 هزار گروه در «بله» فعال بوده که 21 میلیارد تومان نیز انتقال پول به صورت روزانه در این پیام رسان صورت گرفته است. همچنین در مدت مذکور، بیش از 50 هزار تراکنش موفق کارت به کارت روزانه به ثبت رسید.

ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام رسان، قابلیت متمایز دیگری است که می تواند برای صاحبان کسب و کارها بسیار پرکاربرد باشد.

آمارها نشان می دهد در بهار امسال 62 هزار درخواست پول در این پیام رسان ارسال شده است.

با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان به‌صورت متوسط ۹۹.۸ درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

«بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است بدین ترتیب کاربران فضای مجازی می توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.

نسخه رومیزی (دسکتاپ) این پیام رسان نیز به تازگی برای سیستم‌ عامل‌های ویندوز و لینوکس ارایه شد تا کاربران با استفاده از نسخه رومیزی «بله» نیز بتوانند به همه امکانات نسخه های مبتنی بر تلفن همراه و وب دسترسی داشته باشند.


مشارکت بانک ملّی ایران در افتتاح مرکز پرتو درمانی خرم‌آباد لرستان

مشارکت بانک ملّی ایران در افتتاح مرکز پرتو درمانی خرم‌آباد لرستان «مرکز پرتو ‌درمانی باران» خرم آباد با مشارکت بانک ملی ایران جهت درمان بیماران خاص افتتاح شد.

این مرکز پرتو درمانی در زمینی به مساحت 973 متر مربع و زیربنای 456 متر مربع و با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار لرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جمعی دیگر از مسئولان به بهره برداری رسید.

بانک ملی ایران با صرف هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال در این پروژه مشارکت داشته و قرار است تا بیماران کم بضاعت سرطانی پس از طی دوره درمان شیمی درمانی، پرتو درمانی خود را به صورت رایگان در این مرکز انجام دهند.

کاربرد اصلی پرتو درمانی در معالجه یا تقلیل امراض سرطانی و کاهش علائم بیماری همانند درد است.


رئیس جدید شعبه مستقل بورس و اوراق بهادار بانک ملی ایران معرفی شد

مراسم معارفه محمد فرمهینی فراهانی با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک به سمت رئیس شعبه مستقل بورس و اوراق بهادار بانک ملی ایران برگزار شد.

برات کریمی در این مراسم ضمن قدردانی از نحوه مدیریت و تلاش‌های رئیس سابق این شعبه در راستای اهداف بانک گفت: آقای فرمهینی فراهانی، فردی با تجربه و فعال در عرصه‌های مختلف بانک است که تجربه کار در صف و ستاد را نیز دارد.

وی افزود: تغییر و نو‌آوری نوعی جهت‌گیری در مسیر توسعه سازمان از دیدگاه مدیران ارشد بوده و این امر جزو تکنیک‌هایی است که باعث افزایش سرعت تحول سازمان شده و زمینه و فرصت خدمت را برای همه همکاران فراهم می‌کند.

کریمی ابراز امیدواری کرد، رئیس جدید شعبه بورس و اوراق بهادار بتواند در سمت جدید خود بیش از پیش در تقویت این شعبه مستقل و تاثیرگذار و بازار رقابتی موجود در این واحد مثمر ثمر باشد.

وی در پایان ضمن دیدار صمیمانه با همکاران شعبه، خواستار تقویت نمایندگی و باجه‌های وابسته به شعبه بورس و اوراق بهادار در تمام نقاط تهران و سراسر کشور شد تا خدمات و امکانات سازمان بورس و اوراق بهادار به طور ویژه در محل زندگی مشتریان ارائه شود.

در این مراسم همچنین مدیر امور شعب تهران بانک گفت: تلاش و کوشش همکاران از یک سو و توجه ویژه به مشتری از سوی دیگر در جذب حداکثری مشتریان موثر است.

آزادی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ های موجود به ویژه برنامه ریزی جهت دستیابی به اهداف سازمان و بهینه سازی ترازنامه شعبه تاکید کرد.

در این مراسم همچنین روسای اداره کل سازمان و روش ها، اداره امور شعب شمال تهران و تنی چند از مسئولان بانک حضور داشتند.

 گفتنی است، فرمهینی فراهانی پیش از این معاون اداره امور شعب شمال تهران بانک بوده است.
برچسب ها: بانک ملی