کد خبر: ۲۲۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۲

عملکرد خیره کننده آیفون 7 در عمق 10 متری آب!

اخیرا یک غواص انگلیسی یک گوشی آیفون 7 که در عمق 10 متری دریا افتاده بود را پس از دو روز سالم از آب پیدا کرد. این گوشی مجهز به یک کاور ضدآب بود و درحالی‌که صفحه آن روشن بود از آب بیرون آورده شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ یک گوشی آیفون 7 که در طول تعطیلات یک مسافر کانادایی در آب افتاده بود، به لطف بهره‌مندی از قاب ضدآب، سالم از آب گرفته شد. این گوشی حدود 84 درصد از شارژ خود را در طول این دو روز حفظ کرده بود. یک غواص انگلیسی برای شنا در ساحل دورست انگلستان، گوشی آیفون 7 را درحالی‌که به‌ واسطه پیامی که بر روی صفحه نمایش آن بود، روشن در آب پیدا کرد.

براساس گزارش دیلی میرور و دیگر منابع خبری، غواصی به‌نام کری هرسی اظهار کرد که در هنگام غواصی در عمق ده متری متوجه چیز روشنی شدم و بعد متوجه شدم که این دستگاه روشن یک آیفون 7 با یک کاور ضدآب است که در حال دریافت یک پیامک است. پس از بازگشت به خشکی، این غواص در مخاطبین گوشی جستجو کرده و متوجه شد که صاحب آن یک کانادایی است که در یک تفریح قایقرانی در انگلیس گوشی خود را گم کرده است.

هرسی پی برد که پسرعموی این مالک کانادایی ساکن انگلستان است و راب اسمیت نام دارد او این گوشی را به اسمیت داد که از طریق پست بین‌المللی این آیفون را به صاحبش بازگرداند. در واقع پسرعموی این شخص پس از گذشت دو روز از افتادن گوشی در آب، فکر کرده بود که این گوشی برای همیشه گم شده است؛ اما نه تنها این گوشی از آب سالم گرفته شد بلکه به‌عنوان بهترین خبر بین‌المللی در منابع خبری نیز منتشر شد.

در یکی از منابع خبری به نام سان، این‌طور نوشته شد:
غواصی آیفون گم‌شده یک توریست را در اعماق دریا، سالم پیدا کرد.

براساس منبع خبری سان، این گوشی یک آیفون 7 بود درحالیکه مدل کاور ضدآب نیز مشخص نیست اما قطعا وظیفه حفاظت گوشی را به خوبی انجام داده است. AppleInsider مشخص کرد که سازنده این کاور با اسمیت تماس گرفته زیرا به‌نظر می‌رسد درخواست قاب دیگری برای گوشی ثبت شده است.

اپل در گواهی ثبت اختراعی که در ماه گذشته ثبت کرد، گزارش کرده است که در حال کار بر روی ساخت آیفون و دیگر محصولات ضدآب است و لوازمات جانبی با ویژگی عایق بودن را برای محصولات الکترونیکی خود تولید خواهد کرد.