کد خبر: ۲۲۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۵

این بار استریپ از اسکار دور است

مریل استریپ هنرپیشه زن ۶۹ ساله آمریکایی با ۲۱ مرتبه کاندیدایی اسکار و فتح سه تای آنها و ۳۲ بار نامزدی برای جوایز گلدن گلوب و تصاحب ۸ مورد آن از نوادر تاریخ بازیگری و مدعی نخست عنوان برترین هنرپیشه زن تاریخ سینما است اما دو فیلمی که با در برداشتن او در ادامه سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد، هیچ یک قوه بخشیدن چیزی تازه را در این زمینه به کارنامه مافوق درخشان وی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ هر دوی این فیلم ها از ژانر کمدی- اجتماعی و کارهایی هستند که در آنها نه یک بازی عمقی و دراماتیک بلکه شور و حال اعضای گروه و فضاهای خوش و موزیکال بر همه چیز حکم می راند و عجبا که استریپ دراماتیک باز و تئاتری در عرصه آوازه خوانی هم استاد است و این امر امسال در قسمت دوم فیلم «ماما.میا» با نام جنبی «ما دوباره می آییم» یکبار دیگر به نمایش گذاشته می شود.

دیگر فیلم سرخوش امسال استریپ که البته وی در آن یک رل جنبی را ایفا می کند، بازسازی فیلم کلاسیک و نیمه موزیکال «مری پاپینز» است که راب مارشال آن را ساخته است. ایفای رل اصلی در این ورسیون تازه از «مری پاپینز» با امیلی بلانت است و او به واقع بر جای تکیه زده است که در فیلم نخست و اوری ژینال در اختیار ادری هپبورن معروف بود.