کد خبر: ۲۲۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۷

خالق «برکینگ بد» قراردادش را با سونی تمدید کرد

وینس گیلیگان خالق سریال پرطرفدار «برکینگ بد» تا سه سال آینده به صورت تمام‌وقت با استودیوی تلویزیونی «سونی پیکچرز» همکاری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در دورانی که برنامه‌سازان تراز اول تلویزیون اغلب به همکاری با شبکه «نتفلیکس» و یا دیگر پلتفرم‌های آنلاین روی آورده‌اند، تمدید قرارداد گیلیگان دستاورد مهمی برای سونی محسوب می‌شود. گیلیگان به عنوان خالق و سازنده یکی از تاثیرگذارترین سریال‌های عصر طلایی تلویزیون هواخواهان بسیاری در میان مدیران شبکه‌ها و استودیوهای تلویزیونی دارد.

او بعد از «برکینگ بد» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده «بهتره با سال تماس بگیرید» فعالیتش را در تلویزیون ادامه داد. این سریال که در چند دوره اخیر جوایز امی موفق به دریافت چندین نامزدی شده، پیش‌درآمدی بر داستان «برکینگ بد» است. فصل چهارم این سریال از ششم اوت امسال پخش می‌شود.

سابقه همکاری گیلیگان و استودیوی تلویزیونی سونی پیکچرز به 11 سال می‌رسد و او در همه این سال‌ها ترجیح داده در کنار این تیم باقی بماند. گیلیگان علاوه بر تولید «برکینگ بد» و «بهتره با سال تماس بگیرید» که هر دو از شبکه تلویزیونی ای ام سی روی آنتن رفته‌اند این روزها سرگرم ساخت سریال جدیدی برای پخش از شبکه اچ بی او است. این مینی سریال تلویزیونی هم با همکاری استودیوی سونی پیکچرز تهیه و تولید می‌شود.